בריאות ותזונה

הילדים חולים? שישה טיפים מועילים במיוחד, בדרך להחלמה מהירה

האביב מתקרב אבל הילדים עדיין מתעטשים ומשתעלים? לפניכם כמה טיפים מועילים במיוחד, שיעזרו להם להבריא במהירות

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

1. הטיפ החשוב ביותר לפני הכל, הוא ההתמדה שבמתן הטיפול לילדכם. תקופת ההחלמה מהשפעת עלולה להיות ארוכה במיוחד, אם שכחתם לתת את התרופה או שחלילה נתתם מנה כפולה. 

כדי למנוע טעויות כאלה וכדי להבטיח החלמה קצרה עד כמה שניתן, ניתן לרשום את המינון המדויק שהילד צריך לקבל על גבי המוצר עצמו: ציירו טבלה בת שלוש עמודות - מספר הימים שבהם יש ליטול את התרופה, מינון יומי ו'מעקב'. בעמודה של המעקב תוכלו לסמן וי או איקס, בימים שנתתם את התרופה. 

2. חדר של ילד חולה מתמלא לעתים קרובות בריחות לא נעימים. על מנת לנטרל אותם יש למהול כף סודה לשתייה בדלי מים עם חומר לשטיפה, ולשטוף את החדר. אבקת הסודה לשתייה מעולה בנטרול ריחות לא נעימים, בין היתר של קיא. 

3. על מנת להימנע מתופעות של ריבוי חיידקים בחלל החדר, שמגיע בין היתר מממחטות משומשות שפזורות בכל פינה - תוכלו להדביק שתי קוספאות זו לזו כשבאחת יש ממחטות, והשנייה ריקה. באופן כזה, הילד יוכל לזרוק את ממחטות הנייר היישר לקופסה הריקה (שאותה תרוקנו מדי פעם בפעם).

4. אם הילד משתעל בחוזקה והשיעול מקשה עליו להירדם - טוב תעשו אם תניחו חצי בצל בסמוך לראשו. הבצל סופח את החיידקים ועוזר לנשום בצורה יותר קלה. 

5. אם כאב אוזניים מתלווה לחולי של ילדכם, תוכלו לעזור לו בעזרת אחת השיטות המועילות ביותר להקלה על כאבי אוזניים: קחו גרב ישנה אך נקייה שאינכם צריכים, ושפכו אל תוכה מלח גס וטיפות ספורות של שמן אתרי בריח לבנדר. חממו את הגרב במיקרוגל למשך מספר שניות, והניחו על האוזן הכואבת של הילד. לא תאמינו עד כמה השיטה הזו עוזרת להקל על הכאב. 

6. כאבי גרון שנלווים לחולי, ניתן להעלים על ידי תמיסה טבעית שמורכבת ממים, לימון טרי ודבש ביחס שווה. ניתן לשפוך את התמיסה הפלאית בגביע יוגורט ובו מקל או כפית, להקפיא ולצרוך כארטיק.

תגיות:טיפיםבריאותמחלהילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה