חדשות בעולם

טראמפ: נבחרתי לנשיאות ארה"ב בזכות טוויטר

"קרוב ל-100 מיליון איש עוקבים אחריי באמצעות טוויטר, פייסבוק ואינסטגרם. יש לי את המדיה של עצמי, וכך אני מצביא את דבריי אל הציבור"

  • י"ח אדר התשע"ז
דונאלד טראמפ (צילום מסך)דונאלד טראמפ (צילום מסך)
אא

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, העניק אתמול (רביעי) ראיון לרשת ה"פוקס ניוז". בדבריו, הסביר הנשיא מדוע הוא מרבה לתקשר עם הציבור האמריקני באמצעות ציוצים בטוויטר.

"בוא ואומר לך משהו לגבי טוויטר", אמר טראמפ. "אני חושב שאולי לא הייתי מגיע לכאן אלמלא טוויטר, משום שאני חוטף כזו עיתונות מזויפת, כזו עיתונות בלתי-כנה".

"וכשיש לי קרוב ל-100 מיליון איש שמסתכלים עלי באמצעות טוויטר, כולל פייסבוק, כולל כל האינסטגרם, יש לנו משהו כמו 100 מיליון איש. יש לי את המדיה של עצמי", הוסיף להסביר.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

הנשיא המשיך בהתקפתו את העיתונות: "תסתכל על חלק מהידיעות בניו יורק טיימס. תראה חלק ממה שכותבים בוושינגטון פוסט. תביט במה שקורה ב-CBS, ב-NBC במיוחד וב-ABC. תראה את CNN. זה פשוט חיסול ממוקד. לא משנה מה תעשה, לא חשוב כמה זה מוצלח או נהדר, הם לא ידווחו על זה בצורה חיובית", אמר. "אז אם אני יכול להגיע ל-90 מיליון או מאה מיליון או 80 מיליון... וכמובן זה גם מופץ הלאה משם. טוויטר הוא דבר נפלא עבורי, כי אני מצליח להוציא את דברי אל הציבור".

המראיין ביקש את התייחסותו של טראמפ לציוץ שעורר סערה, בו טען הנשיא שקודמו לתפקיד, ברק אובמה, צותת לטלפונים שלו ב"מגדל טראמפ". המראיין חזר שוב ושוב על שאלתו האם בצוותו של הנשיא יש מישהו שתפקידו לעבור על ציוצי הנשיא, ואף מציע לפעמים לוותר על אחד מהציוצים היותר בעייתיים.

טראמפ השיב במעורפל: "לפעמים יש לי משהו ואני אומר למישהו: 'תגיד, מה דעתך על זה?' הרבה פעמים, אנשי הצוות שלי באים אלי ואומרים – תוכל להוציא ציוץ על עניין כזה או אחר? כי זה לא מוצג בצורה נכונה... אם לא היתה לי דרך להוציא את האמת החוצה במהלך הקמפיין, ייתכן מאוד שלא הייתי מדבר אתך כאן עכשיו כנשיא".

תגיות:טוויטרדונאלד טראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה