חדשות בעולם

התמונה שמשגעת את הרשת: הנכדים של הנשיא טראמפ אופים אוזני המן לפורים

ביתו של נשיא ארה"ב העלתה לאינסטגרם תמונה שלה ושל ילדיה אופים אוזני המן - והתמונה הפכה עד מהרה לסנסציה

  • ט"ו אדר התשע"ז
אא

איוונקה טראמפ, ביתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, עוררה סערה ברשת כשהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה שבה היא נראית אופה אוזני המן לפורים ביחד עם שני ילדיה הגדולים. "עושים כייף אחרי בית הספר: אופה אוזני המן לפורים עם ארבלה וג'וזף", היא כתבה לצד התמונה.

הפוסט הפך לוויראלי במהירות, וכיכב במגוון רחב של אתרי תקשורת שנאלצו ללמוד מהם אוזני המן – ולמה ביתו של הנשיא אופה אותם עם ילדיה. באינסטגרם לבדו, הפוסט קיבל יותר מ-180,000 לייקים לצד אלפים רבים של תגובות.

לא כל התגובות, אגב, היו אוהדות. לצד איחולי פורים שמח והתעניינות ידידותית בתוצאה הסופית ('אז איך יצאו האוזני המן'?) היו אנשי שמאל שראו בתמונה התמימה סיבה להרצאה פוליטית. "את צריכה להיות מודעת  לכך שממשל טראמפ שונא את האוכלוסייה היהודית כמו שהוא שונא את כל הגזעים האחרים!" נכתב בתגובה אחת. "הוא רוצה לשמור על הרוב באמריקה נוצרי ולבן. אולי הוא יגרש את כל יהודי ארצות הברית לישראל?"

אבל התגובות ההזויות ביותר הגיעו, ככל הנראה, ממוסלמים אנטישמיים. לצד לא מעט תגובות בערבית, היו כאלה שניסו את כוחם, ובאנגלית קלוקלת ניסחו תגובות מסוג: "החגיגה הזו מבוססת על סיפורם של שני יהודים בחצרו של המלך איראן שרימו את המלך והרגו אלפי איראנים! למה ביתו של הנשיא חוגגת את ההריגות האלה?". או: "באמת? את אופה עוגיות לחגוג את זה שישראל הרגה אירנים? זה מה שאת מלמדת את הילדים שלך???"

 

תגיות:פוריםאוזני המןאיוונקה טראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה