פורים

לא מכירים אביונים? אנחנו נחלק את הכסף עבורכם. הזדרזו בקיום המצווה

גם השנה, הרב זמיר כהן הוא השליח של כולנו למצווה המהודרת של מתנות לאביונים בפורים. שמות התורמים יועברו לברכת הרב קנייבסקי שליט"א

  • י"א אדר התשע"ז
אא

מצוות מתנות לאביונים היא אחת מן המצוות החשובות ביותר בחג הפורים, אפילו יותר ממשלח מנת. "שאין שום שמחה גדולה ומפוארה אלא לשמח לב עניים..." (ערוך השולחן, אורח חיים, תרצ"ד).

המצווה היא להעביר את המתנות לאביונים ביום הפורים עצמו – לא לפניו ולא אחריו. המצווה המהודרת היא להעביר את המתנות לאביונים לנזקקים ממש, ולעשות זאת במתן בסתר, תוך הקפדה על כל ההידורים של מצוות הצדקה.

גם השנה, הרב זמיר כהן הוא השליח של כולנו למצווה המהודרת של מתנות לאביונים. לא מחכים אפילו רגע אחד, מחייגים כבר עכשיו וממנים את הרב זמיר כהן לשליח שלכם, לנתינת מתנות לאביונים בהידור הגדול ביותר.

כספי התרומות למתנות לאביונים יועברו לנזקקים ביום הפורים עצמו, בכל ההידורים של מתן בסתר, כדי שגם אתם תזכו למצווה מהודרת ממש.

ולאחר שפתחנו את לבנו לזעקת האביונים – נבקש מהבורא שיפתח לנו גם שערי שמיים, שערי רחמים, שערי ישועות, שערי צדקה. התורמים למתנות לאביונים דרך ארגון הידברות יכולים למסור שמות לתפילה, ויזכו לברכה מיוחדת ממרן הגאון הצדיק הרב חיים קנייבסקי שליט"א, ביום הפורים עצמו.

מתנות לאביונים בהידברות – כי יש לשמוח, ויש לשמוח כמו יהודי!

לתרומת מתנות לאביונים עבור פעילות הידברות לשנת תשע"ט לחצו כאן.

 

תגיות:פוריםמתנות לאביונים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה