חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: מחבל שרצח 7 תלמידות ישוחרר מהכלא

רכב להסעת ילדים יחויב במערכת התרעה למניעת שכחת ילדים, חגיגות בלוד לשחרור מחבל, חיפה כימיקלים מערערת. כל מה שצריך לדעת

פינת הזיכרון לזכר 7 הנערות הי"ד שנרצחו על ידי החייל הירדני (צילום: פלאש 90)פינת הזיכרון לזכר 7 הנערות הי"ד שנרצחו על ידי החייל הירדני (צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

פינוי האמוניה: 'חיפה כימיקלים', החברה המחזיקה את מכל האמוניה בנמל חיפה ביקשה מבית המשפט המחוזי להאריך את הליך הפינוי בשלוש שנים ולהשאיר חלק מהחומר. בעירייה זועמים.

אושר בקריאה ראשונה: ישראלים שנפגעו מטרור בחו"ל יוכרו כנפגעי איבה, גם ללא הסעיף שקיים עד היום, לפיו יהיה צורך להוכיח שפעולות האיבה כוונו נגד ישראלים.

החל מהחודש הבא: רכב להסעת ילדים יחויב בהתקנת מערכת התרעה למניעת שכחת ילדים.

לוד: לפני ימים אחדים התקיימו בעיר לוד חגיגות שחרורו מהכלא הישראלי של חאפז עבד אל-פתאח מוקבל, מחבל שריצה 15 שנות מאסר לאחר שביצע פיגוע במחסום מכבים בשנת 2000 והחזיק נשק באופן בלתי חוקי.

מחבל שרצח 7 תלמידות ישוחרר מהכלא: 20 שנה אחרי שרצח שבע תלמידות שערכו טיול ב"אי השלום", הודיעה ירדן רשמית כי החייל אחמד דקמסה ישוחרר מהמאסר בשבוע הבא, עם תום ריצוי עונשו.

 

מדיני

שר הביטחון ליברמן נועד עם סגן הנשיא האמריקני ומעבר לעיסוק באיומים האזוריים, הצהיר כי הוא מצפה לראות בקרוב את שגרירות ארה"ב בירושלים. להרחבה, לחצו כאן.

שגרירת ארה"ב באו"ם לעמיתה הפלסטיני: "תפסיקו את ההסתה נגד ישראל".

רש"פ נגד חמאס: הממשלה הפלסטינית ברמאללה מאשימה גורמים בחמאס בהכשלת המאמצים להשגת פיוס פנים פלסטיני באמצעות אי מתן אפשרות לממשלה לממש את אחריותה בשטחים רצועת עזה.

 

חוץ

סערה בארה"ב: וויקיליקס חושפים 8,761 מסמכים של ה-CIA, לפיהם עולה כי המודיעין האמריקני משתמש בשיטות מחרידות: האזנות דרך האינטרנט, השתלטות על מכוניות חכמות לחיסול מבוקשים. ע"פ הדיווח, ה-CIA מפעיל מחלקה שמתמחה בפיתוח כלים לפריצה של אייפונים ואייפדים.

הסנאט של ארה"ב דורש מהממשל של הנשיא דונלד טראמפ לפעול בכדי לשים סוף לגלי האיומים המופנים נגד מוסדות יהודיים ברחבי ארה"ב, ובעיקר נגד מרכזי הקהילות היהודיות.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית עד בהיר. תחול עליה קלה בטמפרטורות. בבוקר צפוי אד במישור החוף וצפון הנגב. הלילה: בהיר. בהרי הצפון ינשבו רוחות מזרחיות חזקות.

חמישי: בהיר עם עליה ניכרת בטמפרטורות וירידה בלחות. מזג האוויר יעשה חם מהרגיל עד שרבי. בצפון הארץ ינשבו רוחות מזרחיות חזקות. יתכן אובך.

שישי: מעונן חלקית, הטמפ' ירדו במידה ניכרת. במהלך הבוקר בהרי הצפון ינשבו רוחות מזרחיות חזקות.

שבת: מעונן חלקית והתקררות נוספת. בצפון הארץ ירד גשם מקומי. ינשבו רוחות ערות. במרכז הארץ ובדרומה יתכן אובך.

תגיות:מחבלשכחת ילדיםכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה