חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: האם קשישים ניצולי שואה יזכו לפיצויים נוספים מגרמניה?

דובר הבית הלבן מגן על טראמפ, קוראי חרם על ישראל לא יורשו להיכנס למדינה, ומהפכה חשמלית ברכבת. כל מה שצריך לדעת

(צילום אילוסרציה: shutterstock)(צילום אילוסרציה: shutterstock)
אא

תימנע כניסה למדינה מקוראי חרם על ישראל: לפי הצעת החוק שאושרה סופית בכנסת, לא תינתן אשרה לאדם פרטי או לחבר בארגון שיקראו בפומבית להטיל חרם על מדינת ישראל.

ישיבות מועצת עיר בשידור חי: ח"כ דודי אמסלם הגיש הצעת חוק לתיקון פקודת העיריות, שתחייב עיריות ורשויות מקומיות לתעד ולשדר בשידור חי את כל ישיבותיהן.

עמותת 'ילדות אבודה' קוראת לממשלת גרמניה לפצות את מי שהיו ילדים בשואה וכיום, כמבוגרים, פגיעת השנים ההן ניכרת בהם ביתר שאת.

באמצע החקירה שוחח נתניהו עם טראמפ: ראש הממשלה ונשיא ארה"ב שוחחו בטלפון על הסכנות שנובעות מהסכם הגרעין עם איראן ומהתוקפנות האיראנית באזור.

מהפכה חשמלית ברכבת: רכבת ישראל פרשה השבוע את עמודי החשמל הראשונים לאורך שלושה קילומטרים על הגשר שיחבר בין תל אביב לירושלים.

 

חוץ

דובר הבית הלבן שון ספייסר הגן אתמול על טענתו של דונלד טראמפ ואמר כי "אין ספק" שממשל אובמה ניהל מעקב אחרי קמפיין הבחירות שלו, למרות שאין ראיה שמוכיחה את הטענה החמורה". להרחבה, לחצו כאן.

המתיחות בין צפון קוריאה למלזיה עולה מדרגה בעקבות ההתנקשות באחיו למחצה של שליט צפון קוריאה, הלילה נמסר מפיונגיאנג שאזרחי מלזיה אינם רשאים לצאת מהמדינה.

 

מזג האוויר

היום: נאה עד מעונן חלקית. במהלך הבוקר ישרור ערפל במישור החוף בשפלה ובנגב, אשר יתפזר בהדרגה. תחול ירידה בטמפרטורות אשר תורגש בעיקר במישור החוף ובשפלה. עוד במהלך הבוקר, ינשבו רוחות מזרחיות חזקות בהרי הצפון. הלילה: מעונן חלקית. במישור החוף,  בשפלה, בצפון הנגב, ובהרים צפוי ערפל.

רביעי: נאה. הטמפרטורות יהיו ללא שינוי ניכר. בבוקר, עדיין ייתכנו ערפילים במישור החוף ובשפלה.

חמישי: בהיר ותחול עלייה ניכרת בטמפרטורות וירידה בלחות. מזג האוויר יעשה חם מהרגיל עד שרבי, וייתכן אובך. בצפון הארץ ינשבו רוחות מזרחיות חזקות.

שישי: אוויר קריר יותר ולח יחדור לאזורינו והטמפ' ירדו במידה ניכרת. במהלך הבוקר בהרי הצפון ינשבו רוחות מזרחיות חזקות, ויתכן ערפל במישור החוף ובשפלה.

תגיות:כותרות ב-60 שניותקשישיםניצולי שואה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה