סגולות

על ר' דוד ומשה שמעתם? 10 סגולות נפלאות למציאת הזיווג, שאת חלקן אולי לא הכרתם

קובץ סגולות לזיווג הלקוחות מהמקורות (ספר 'דרך השידוך' של הרב בנימין וקסברגר, מספר 'אביעה סגולות' ועוד). בתקווה ובתפילה לבשורות טובות, לכל רווקי ורווקות עמו ישראל

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

סגולה ראשונה

מי שמתקשה במציאת הזיווג, טוב אם יקרא בכל יום את 'שירת הים' המופיעה בספר שמות פרק ט"ו, ואף בסידורי התפילה (בשחרית, לפני קריאת שמע ישראל). את שירת הים צריך לומר בשמחה רבה ובכוונה גדולה, ולכוון תוך כדי אמירתה שהקב"ה עושה לנו את הנס וקורע את הים – ממש כשם שקרע אותו בקריעת ים סוף.

לאחר מכן, טוב לומר את מזמורי התהילים הבאים, שעל פי הספר 'רפאל המלאך' – מסוגלים למציאת הזיווג בנקל: פרק ל"ב, פרק ל"ח, פרק ע', פרק ע"א, פרק קכ"ד. חזרו על שתי הפעולות הללו מדי יום, למשך 40 יום ברצף.

סגולה שנייה

בתפילת שמונה עשרה של מנחה, בפסוק 'שמע קולנו' – טוב לבקש על הזיווג 'בכוונת הלב' ומבלי לבטא את המילים בשפתינו.

סגולה שלישית

על פי המובא בספר 'רפואה וחיים' ובספר 'סגולה לישראל' – תפילת 'קורבנות הנשיאים' (המופיעה בספר במדבר פרק ז' פסוק א' ועד 'זאת חנוכת הבית') היא סגולה מופלאה למציאת הזיווג, וטוב לקרוא אותה בכל יום.

סגולה רביעית

מי שרוצה שיזמנו לו משמיים זיווג טוב והגון – טוב יעשה אם יאמר בכל יום לאחר התפילה את מזמור קכ"א בתהילים – בכוונה גדולה.

סגולה חמישית

לימוד שתי הלכות בכל יום, מסוגל למציאת הזיווג האמיתי (מיוחס לרבנית בת שבע קנייבסקי זצ"ל, וכן מובא בספר 'ליקוטי עצות').

סגולה שישית

טוב לתת צדקה לעילוי נשמת ר' מאיר בעל הנס ולומר שלוש פעמים ברציפות: 'אלקא דרבי מאיר ענני'. לאחר מכן, להתפלל ולומר: "ריבונו של עולם, הזמן לבחורי ובחורות ישראל שידוכין בנקל, ובתוכם לי פלוני בן פלונית – את זיווגי משורש נשמתי".

סגולה שביעית

טוב להתפלל בערב ראש חודש אחר חצות היום בקברו של רבי 'לייב בעל הייסורים' – שטמון בעיר הקודש צפת. לפני מותו, ציווה ר' לייב כי כל מה שיהיה לו עת צרה ויבוא אל קיברו ויאמר שם את כל ספר התהילים – ישתדל ויעזרהו לצאת מצרתו. וזמן מסוגל ביותר לעשות זאת הוא ראש חודש שחל ביום שישי.

סגולה שמינית

מקובל לפקוד את ציונות של התנא הקדוש ר' יונתן בן עוזיאל, הטמון ביישוב עמוקה (הסמוך לצפת). טוב לפקוד את קברו בראש חודש וכן ביום פטירתו כ"ו בסיוון – ולבקש מעומקא דליבא על הזיווג. ועניין זה מסוגל ביותר למציאת הזיווג משורש הנשמה.

סגולה תשיעית

טוב לפקוד את ציונו של ר' דוד ומשה בצפת בערב ראש חודש, וערב ט"ו בחודש – להדליק נר לכבוד הצדיק, ולהתפלל מעומק הלב ובכוונה גדולה למציאת הזיווג משורש הנשמה. טוב להתמיד בסגולה זו במשך 40 יום. אם זה קשה מדי, אפשר להדליק נר לצדיק מדי יום, להתפלל בכוונה בבית ולפקוד את הציון ביום ה-40 לתפילות (אולם אם מפספסים יום אחד והרצף נגדע, יש לחזור על התהליך מהתחלה).

סגולה עשירית

טוב לקרוא בליל שבת את כל ספר התהילים, בעמידה וללא הפסק – ולאחר מכן לבקש בקשה אחת. ודבר זה מסוגל מאוד לכל הישועות, ובכללן לזיווג הגון מהרה.

תגיות:סגולותזיווג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה