חדשות יהדות

אחות האלמנה מביתר, במכתב קורע לב שהמיס את הרשת: "תקבלי הכל באהבה. יש לך כוח"

מטלטל: אחות אלמנתו של הרב משה בירנצוויג ז"ל מביתר, שנפטר באופן טראגי ומובל בשעה זו בדרכו האחרונה – פרסמה מכתב קורע לב ברשתות החברתיות, ובו היא שולחת את תנחומיה מחו"ל, לאחותה שבארץ. "תקבלי הכל באהבה", כותבת האחות בדם לבה. "מבטיחה לך שיש לך את הכוח"

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

בשעות אלו נערכת בהר הזיתים בירושלים, הלווייתו של משה בירנצוויג ז"ל מביתר – לאחר שקיפח את חייו אמש (א') באופן טראגי, והותיר מאחוריו אישה וחמישה ילדים. בעקבות הטרגדיה, התפרסם ברשתות החברתיות מכתבה של אחות האלמנה, השוהה בחו"ל וביקשה לשלוח את תנחומיה לאחותה ולחזק את ידיה בשעות קשות אלו. "מרים אחותי האהובה לי מכל, היקרה, המאירה והמכילה כל דבר", פותחת האחות במילים קורעות לב. "עיני עיני ירדה מים. איך אנחמך, איך? כל גופי רועד, כואב ודואב. הדבר היחיד שעלה בדעתי, זה לטוס מיד אלייך, ליפול איתך ולבכות איתך אינסוף... לצרוח איתך עד לב השמיים: 'טאטע, למה?' ענק ענק.

"לא הפסקתי לחשוב עלייך אפילו לרגע. מה את עוברת ברגע המסוים הזה, ואיך לעזאזל תעברי את הרגע הבא. 'יש דברים נסתרים, לא נבין לא נדע' – אנחנו לא מבינים כלום בעולם הזה. כלום כלום. גזירה נפלה על ראשך אחותי המושלמת, הגאווה שלי, האוזן הקשבת שלי. מי כמוני יודעת כמה מיוחדת את, כמה עומק ושלימות יש בך. כמה חשוב היה לך בעלה, וכמה מסורה היית לו. אין לי איך לנחמך. הלוואי ואלוקים שבשמיים ירחם על נשמתך, הנשמה שזקוקה לכל כך הרבה כוח, וישועה אינסופית. אני אוהבת אותך, בוכה איתך, צורחת את כאבך.

"מאמינה בך ובאבא שלך שבשמיים, ששם אותך במשבצת הלא הגיונית הזו. מבטיחה לך שיש לך כוח. יש לך, ואת תמצאי אותו בתוכך. את מזן נדיר, זן של אנשים שלא נשברים, לא נופלים (רק לרגעים). כל השאר כבר לא בידנו".

תגיות:מכתבמוותגזירהטרגדיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה