חדשות יהדות

עודד מנשה:  "הרב אדלשטיין חיבק אותי כמו אבא"

השחקן עודד מנשה היה מתלמידיו של הרב אדלשטיין. אחר מיטתו הוא סיפר: "הרב ידע לאהוב את כולם ולא משנה אם אתה חילוני, דתי או חרדי"

אא

הרב יעקב אדלשטיין שנפטר אתמול (חמישי) הותיר אחריו אינספור תלמידים ומעריצים. אחד מהם הוא השחקן עודד מנשה, אשר סיפר בשיחה עם אתר 'בחדרי חרדים' על הקשר העמוק שלו עם הרב אדלשטיין: "בשנת 2010 עברתי עם אשתי וילדיי להתגורר ברמת השרון. באותה תקופה היינו רחוקים מהדת. לאחר תקופה התחלנו להתקרב ליהדות, ואני התחלתי להתפלל בבית הכנסת, ואז הכרתי את הרב אדלשטיין ומאוד התפעלתי ממנו. נוצר קשר חזק ביני לבין הרב".

והוא גם הוסיף: "כבר מהפעם הראשונה שפגשתי את הרב הוא חיבק אותי, כאילו הייתי בן שלו. בכלל לא משנה שבאותה תקופה הייתי רחוק מהדת. זה הדבר המיוחד אצלו – הוא היה מתייחס לכל בן אדם כאילו הוא בנו, ובכלל לא משנה אם הוא חילוני, דתי או חרדי. הוא ידע תמיד למצוא בכל אדם את המעלות ולא את החסרונות. כולם היו בניו".

ועודד גם ציין כי לרב אדלשטיין היה חלק משמעותי בקירוב שלו ושל אשתו לדת. "בתחילת הדרך עדן באה לרב ואמרה לו: 'בעלי לא בעניין של תורה ומצוות בכלל'. הרב שאל אותה: 'הוא מניח תפילין בשבת?' ואשתי השיבה שלא, אני לא מניח תפילין בשבת. אז הרב השיב: 'אם כן זה טוב, הוא צדיק. הוא מתחיל להתקרב לדת'".

עוד סיפר עודד: "מספר שנים לאחר מכן, כשהתחלתי להתפלל שלוש תפילות ביום ולשמור מצוות, הקפדתי להגיע בכל בוקר להתפלל אצל הרב בבית הכנסת. מאז שהרב חלה בשנה האחרונה ביקרתי אותו הרבה פעמים, ויש לי קשר טוב מאוד עם בניו. כששמעתי שהרב נפטר הרגשתי שאיבדתי אבא".

תגיות:עודד מנשההרב אדלשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה