חדשות יהדות

אלפים צועדים אחר מיטתו של הרב יעקב אדלשטיין זצ"ל

אלפים משתתפים בשעה זו בהלווייתו של הרב יעקב אדלשטיין – רבה של רמת השרון. כל תלמידי הישיבות הגדולות בארץ נקראו להשתתף. הרבנים הראשיים צפויים להספיד

מסע הלוויה (צילום מסך)מסע הלוויה (צילום מסך)
אא

מסע הלוויה של הרב יעקב אדלשטיין נערך בשעה זו ומגיע לרמת השרון – העיר בה כיהן כרב במשך עשרות שנים. מסע הלוויה של הרב שנפטר בצהריים החל למעשה כבר בשעה חמש אחר הצהריים, בסמוך לבית הכנסת של הרבי מצאנז בנתניה. משם המשיכה הלוויה לבני ברק ובשעה 19:30 בערב החל מסע הלוויה בסמוך לבית מדרשו ברחוב יואל בבני ברק.

בלוויה בבני ברק נטלו חלק אלפים רבים, זאת לאחר שהרב שטיינמן יצא בקריאה לכל תלמידי הישיבות הגדולות בארץ לבוא ללוויה ואילו מהישיבות הקטנות הוא הורה שיגיעו רק תלמידי ישיבות מבני ברק והערים הסמוכות למרכז. גם הרב גרשון אדלשטיין ביקש מכל תלמידי המוסדות בבני ברק להשתתף בלוויה.

בבני ברק גם הכריז  גבאי בית המדרש על מינוי הרב מרדכי אדלשטיין, בנו של הרב יעקב אדלשטיין כממשיך דרכו. לאחר מכן נשאו הספדים בנו של הרב אדלשטיין וכן אחיו – הרב גרשון אדלשטיין וראש ישיבת פונוביז' הרב פוברסקי.

כעת, בשעה זו (21:00) מגיעה הלוויה לרמת השרון, שם יספידו אותו הרבנים הראשיים לישראל וכן ראש העיר ובנו רבי צבי יהודה אלדשטיין.

תגיות:לוויההרב אדלשטייןרמת השרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה