חדשות יהדות

ג’ודי ניר מוזס על הגר"ח קנייבסקי: "אחרי שהוא מברך אותך - הנשמה שלך נחה, רגועה יותר"

בראיון יוצא דופן חשפה הבוקר (ד') אשת התקשורת ג'ודי שלום ניר מוזס את עמדתה והתרשמותה מביקוריה אצל הגר"ח קנייבסקי. ניר מוזס אמרה כי היא מאוד מחבבת את הרב קנייבסקי, וכי "אחרי שהוא מברך אותך, כאילו הנשמה שלך קצת נחה, רגועה יותר"

אא

בריאיון יוצא דופן, העניקה אשת התקשורת ג'ודי שלום ניר מוזס הצצה קטנה אל התרשמותה מדמותו המעטירה של הגאון ר' חיים קנייבסקי ואף חשפה את יחסיה הטובים על הרבנית קנייבסקי זצ"ל ע"ה. "אני מאוד מחבבת את הרב קנייבסקי", סיפרה ניר מוזס בריאיון לתכניתו של מרדכי לביא ברדיו 'קול חי'. "אשתו ואני היינו במערכת יחסים מאוד טובה, ועצוב לי קצת מאז שהיא נפטרה"

ניר מוזס סיפרה כי בעבר נהגה לפקוד רבנים רבים, וחיבבה אף את הרב כדורי זצ"ל.

על הפעם האחרונה שביקרה בביתו של הגר"ח קנייבסקי, אמרה ניר מוזס שלום: "הייתי אצלו לפני כשנה ומשהו, הוא בירך אותי. אני נפעמת מהצניעות שלו ושל הרבנית ז"ל. מיטות הברזל שהם ישנו עליהם... אתה רואה שהכל לשם שמיים. זה היה ככה גם אצל הרב כדורי. אתה רואה שהם עושים את זה מהנשמה שלהם, ולא מהקטע של הכסף, המכוניות המפוארות והווילות".

התרגשות כנה עולה מקולה כשהיא מתארת את אותה צניעות. "הצניעות הזו מוציאה את הרוחניות מהבן אדם לדעתי. אתה מרגיש שאתה נקי, אחרי שאתה עובר שם בחצר הזו. אתה יוצא אחרי שהוא מברך אותך, כאילו הנשמה שלך קצת נחה, רגועה יותר. אתה נושם יותר טוב.

"האנרגיה שמסביב זה בגלל שאין שם מותרות. הרוחניות שם כל כך חזקה, שהיא משתלטת על כל המקום הזה. אין שם פסלי זהב וכל מיני דברים גשמיים שלוקחים את כל האנרגיות. וזה מה שאני אוהבת – אני אוהבת אנשים צנועים וענייניים".

בהתייחסה לעניין האנרגיות, אמרה ניר מוזס כי "אנחנו צריכים לקבל אנרגיות מאנשים כמו ר' חיים קנייבסקי – אנשים צנועים ורגועים. הכל פה כל כך נפיץ. כל משפט שמישהו אומר כולם מתנפלים עליו, והכי מלחיץ אותי זה שתהיה פה מלחמת אחים".

תגיות:תקשורתסלבסיהדותהגר"ח קנייבסקי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה