חדשות בארץ

מרגש: נהג אגד מצא 20,000 דולר באוטובוס, והשיבם לבעליהם

ביום חמישי האחרון, לאחר שעאטף טאטור – נהג אוטובוס מזה 40 שנה, סיים את המשמרת שלו על קו 18 בחיפה – הוא ערך כהרגלו את הסיור היומי באוטובוס הריק, ונוכח לדעת כי תיק שחור קטן, נשכח על ידי אחד הנוסעים

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

ביום חמישי האחרון, לאחר שעאטף טאטור – נהג אוטובוס מזה 40 שנה, סיים את המשמרת שלו על קו 18 בחיפה – הוא ערך כהרגלו את הסיור היומי באוטובוס הריק, ונוכח לדעת כי תיק שחור קטן, נשכח על ידי אחד הנוסעים.

לדברי טאטור, התיק היה פתוח ומתוכו בצבצו מסמכים. כשהציץ פנימה, נוכח טאטור לגלות כי בתיק ישנן חבילות שטרות עטופות בניילון. "הרמתי אותו ולקחתי אותו למשרד", שחזר טאטור ל'ידיעות אחרונות'. "ויחד עם מנהל הסניף בנווה שאנן ובעזרת נהגים נוספים, פתחנו את התיק והתחלנו לחפש סימני זיהוי, כדי שנוכל לאתר את בעליו".

המסמכים היו בשפה הרוסית, ונהגי האוטובוס נעזרו באדם דובר רוסית על מנת לאתר את בעליו של התיק, וליצור עמו קשר. כשהטלפון התקבל ועמו ההודעה שהכסף נמצא בידיים טובות, ושהוא מוזמן לקחתו מהתחנה – לא הייתה גבול לשמחתו של בעל התיק. 

שעה קלה לאחר מכן, התייצב האיש בתחנה יחד עם אדם נוסף דובר השפה ששימש כמתורגמן, וסיפר כי הגיע ארצה מאוקראינה לצורך ביקור אצל קרובי משפחתו. בעל האבידה סיפר כי בתיק ישנם 20,000 דולר, והודה בהתרגשות לנהג על מעשהו הטוב. אך טאטור מיהר להגיב ואמר כי "אני עשיתי את שלי והלכתי לישון באותו לילה עם מצפון נקי. אף פעם לא היה לי כזה סכום ביד, אבל היה ברור לי שאני מחפש את הבעלים, כמו שנהוג באגד. זה לא הכסף שלי. בקרוב יוולד לי נכד נוסף שייקרא על שמי. זו תהיה המתנה האמיתית שלי", אמר.

תגיות:השבת אבידהחסדאוטובוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה