חדשות בעולם

כשבת ה-7 החליטה: "אני רוצה לעבוד בגוגל"

קלואי בת ה-7 החליטה שהיא רוצה לעבוד בגוגל, ואפילו כתבה על כך למנכ"ל החברה. למרבה ההפתעה הוא דווקא השיב לה בתגובה

אא

קלואי ברידג'ווטר, ילדה בת 7 המתגוררת בבריטניה, שיגרה מכתב למנכ"ל גוגל בו היא כתבה שברצונה לעבוד בחברה.

מה גורם לילדה בת 7 לפתח כאלו שאיפות? כפי שסיפר אביה – הכל התחיל לפני מספר שבועות, כאשר התעניינה קלואי בעבודתו כמנהל מכירות מקררים. לאחר שהוא סיפר לה במה הוא עוסק, אז היא שאלה אותו אם יש מקום אחר שהוא היה רוצה לעבוד בו, והוא השיב שב'גוגל'.

אביה של קלואי, אנדי, המשיך לתאר את ההתרחשות: "הראיתי לבתי תמונות של המשרדים המיוחדים שלהם. קלואי התלהבה מאוד, במיוחד מתמונות של המשרדים המצויים בעמק הסיליקון, בהן נראו פופים, מגלשות ומכוניות קארטינג. זה הוביל לכך שהיא קיבלה החלטה – היא רוצה לעבוד בחברה".

אלא שבכך הסיפור רק התחיל – קלואי החליטה פשוט לשלוח פנייה למנכ"ל גוגל באמצעות האתר שלה, וכך כתבה קלואי: "הבוס היקר של גוגל, שמי קלואי ואני גדולה. אני רוצה עבודה בגוגל, ורוצה גם לעבוד במפעל שוקולד ולשחות באולימפיאדה. אבא אמר לי שאני יכולה לשבת בגוגל על פופים, להתגלש ולנסוע במכוניות קארטינג". עוד הוסיפה הילדה – "אני אוהבת מחשבים ויש לי טאבלט שאני משחקת בו".

והיא גם לא חסכה במחמאות עצמיות: "המורים אומרים לאבא ואמא שלי שאני טובה בכיתה וטובה באיות ובקריאה.  אבל זה בעצם המכתב השני שאני שולחת בחיים שלי..."

ותופתעו, קלואי זכתה גם בתשובה. מנכ"ל גוגל, סונדאר פיצ'אי כתב לה: "אני מצפה לקבל את הבקשה שלך לעבודה כאשר תסיימי את בית הספר. אני ממליץ לך להמשיך ללמוד מחשבים, רובוטיקה וטכנולוגיה. כי את יכולה להשיג את כל מה עולה לך בראש".

תגיות:גוגלעבודה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה