חדשות בארץ

תביעה ייצוגית נגד שופרסל בסך מיליוני שקלים

בעקבות תביעה ייצוגית תידרש שופרסל להעניק הנחה של חמישה שקלים לכל לקוח שקונה מעל 25 שקלים. בנוסף: תשלם מאות אלפי שקלים לתובע ולעורכי דינו

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

שופרסל משלמת ביוקר: בעקבות תביעה ייצוגית שהוגשה נגד חברת שופרסל, תידרש הרשת כפי הנראה להעניק הנחה של 5 שקלים לכל לקוח בקנייה של מעל 25 שקלים, כך נחשף הערב (רביעי).

בכתב הבקשה לתביעה נאמר כי לקוחות נתקלים לעתים בהפרשי מחירים בין המחיר שמוצג על המדף לבין המחיר הנדרש מהם בקופה. גם כאשר מובא לידיעתם של האחראים ברשת שקיים הפרש במחירים, הם לא תמיד מתקנים את הטעות.

שופרסל הגיבה לכתב הבקשה לתביעה בטענה שבכל אחד מהסניפים שלה יש עשרות אלפי מוצרים. היא אומנם משקיעה מאמץ רב ומשאבים בסימון מדויק של מחירי המוצרים, אך יחד עם זאת קיימת הסתברות נמוכה, אך בלתי נמנעת, להתרחשות של טעויות בסימון המחירים.

נכון לעתה סוכם על הסדר פשרה, בו שופרסל תאמץ נהלים שיחדדו יותר את המחירים, ובנוסף יינתנו חמישה שקלים הנחה בקנייה מעל 25 שקלים לכל צרכן שיגיע לרשת. ההנחה צפויה להינתן עד למיצוי של 4.5 מיליון שקלים – הסכום שאותו התחייבה שופרסל להחזיר לצרכנים. ההסדר הוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב, ובמידה שיאושר – הפיצוי ייכנס לתוקף 90 יום אחרי מועד האישור.

בנוסף, הומלץ על ידי הצדדים לבית המשפט לאשר לשופרסל לשלם לתובע הייצוגי סכום של 100 אלף שקלים בתוספת מע"מ ולעורכי דינו סכום של 650 אלף שקלים בתוספת מע"מ. סכומים אלו לא ינוכו מסכום התביעה שמיועד מלכתחילה לצרכנים.

תגיות:תביעה ייצוגיתשופרסל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה