בריאות ותזונה

בצל בגרביים: אחרי שתקראו את זה, לא תבינו איך לא ניסיתם לפני

רופאה אמריקנית בשם לורן פדר (באנגלית: Lauren Feder) פרסמה בבלוג שלה טיפ יוצא דופן לשימוש עם בצל: לדבריה, לבצל תועלות בריאותיות נשגבות לא רק כשהוא נאכל בצורות שונות, כי אם גם כשמניחים אותו על גבי כפות הרגליים, במהלך הלילה

אא

רופאה אמריקנית בשם לורן פדר (באנגלית: Lauren Feder) פרסמה בבלוג שלה טיפ יוצא דופן לשימוש עם בצל: לדבריה, לבצל תועלות בריאותיות נשגבות לא רק כשהוא נאכל בצורות שונות, כי אם גם כשמניחים אותו על גבי כפות הרגליים.

במאמרה כותבת ד"ר פדר כי אחת התועלות של הבצל היא היכולת שלו לטהר את הדם ולהוציא רעלים מהגוף, לחסל בקטריות וחיידקים ולשפר את זרימת הדם.

איך הבצל קשור לטיהור? פשוט מאוד. החומצה הזרחתית שבו והתכונות האנטי-בקטריאליות שלו, מסייעות לו במיגור ה'אויבים' של הגוף, בייחוד במהלך השינה. "הבצל סופח את החיידקים אליו, וזו גם הסיבה שאנחנו ממליצים להניח אותו בסמוך לאדם מנוזל או משתעל".

לדברי ד"ר פדר, המרידיאנים שבכף הרגל מובילים לאיברים חשובים כגון מערכת העצבים שלנו. "אם האיברים האלה מלאים בחיידקים או ברעלים, הם לא יכולים 'לנשום' כראוי", היא מסבירה. "וזו הסיבה שאני ממליצה לשים את הבצל דווקא בכף הרגל, ודווקא במהלך השינה, כדי שהרכיבים הפעילים יוכלו לעבוד ללא כל הפרעה".

שיטה נוספת לשחרור אותם מרידיאנים, היא הליכה ברגליים יחפות כל זמן שזה מתאפשר, היות והנעליים למעשה 'חונקות' ו'מרדימות' אותם. אחת הסיבות שמעידות על הצטברות רעלים וזיהומים היא עור יבש בכפות הרגליים, שגם אותו יכולה לרפא שיטה זו של חתיכות הבצל בגרביים.

אז מה צריך לעשות?

1. חתכו בצל אורגני (מומלץ יותר לדברי ד"ר פדר)  לפרוסות, והניחו אותן לאורך כף הרגל.

2. לבשו גרביים וכסו את הרגל היטב, על מנת לשמור על יציבות הבצל בזמן השינה.

3. השאירו את הגרב עם הבצל למשך הלילה, כדי שהחומרים הפעילים יוכלו 'לחדש' את עורכם.

(הבהרה: העצות מתפרסמות בעקבות מחקרים ופרסומים בחו"ל. איננו ערבים להצלחת המתואר, אלא רק מביאים את המידע לידיעתכם)

תגיות:בצלגרבייםטיפיםבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה