חדשות בארץ

הטענה ההזויה שנשמעה בבית המשפט: "רציתי לחפש עכברים לנחש שלי"

אדם החשוד בפריצה הסביר לשופטת הנדהמת: "רציתי בסך הכל לחפש עכברים לנחש המחמד שלי", והוא... זוכה

(צילום: אילוסטרציה)(צילום: אילוסטרציה)
אא

הסיפור הבא יכול להישמע כהזוי, אך למרבה הפלא הוא מתברר כאמתי לחלוטין: תושב נתניה זוכה היום (ראשון) מאשמת פריצה לדירה בעיר לפני כשנתיים, כאשר הטענה שהביאה לזיכויו המלא הייתה הדאגה לנחש המחמד שלו.

הכל התחיל כאשר בעל דירה בנתניה ישב בביתו ושמע רעש. לפתע הוא הבחין בכך שתקרת הזכוכית בבית נשברה ובתוך הדירה גילה את הנאשם, כשהוא אומר בקול צרוד: "תעזרו לי".

בעל הדירה סבר מיד שמדובר בפורץ. הוא הודיע לו שהוא מזעיק מיד את המשטרה, והנאשם מיד קם על רגליו ונמלט. לאחר כחודשיים הוא נעצר על ידי המשטרה והוגש נגדו כתב אישום בו הוא מואשם בפריצה לדירת מגורים.

אלא שכאן נכונה לשופטים הפתעה – הנאשם הצליח בסיוע עו"ד שייצגה אותו מטעם הסנגוריה הציבורית, להכחיש בבית המשפט את המעשה שיוחס לו. להגנתו הוא טען שאכן היה בדירת המתלונן, אך הוא לא פרץ אליה אלא בסך הכל נפל לתוכה. כשנשאל איך הצליח ליפול מן התקרה, הסביר הנאשם כי הוא ביקש לטפס על הגג כדי לחפש עכברים בהם יוכל להאכיל את נחש המחמד שלו. אלא שמכיוון שהייתה זו תקרת זכוכית, היא נשברה תחת רגליו.

למרות שהדברים נשמעו הזויים קבעה השופטת גלית ציגלר בהכרעת הדין כי הוא זכאי לחלוטין. לדבריה: "בבחינת כל הנסיבות, נמצא שגרסת הנאשם ולפיה סבר שיוכל ללכוד עכברים בגג, עדיין אפשרית. לכן, כשנותר ספק, זכאי הנאשם ליהנות ממנו, ואני מזכה אותו".

תגיות:נחשבית משפטפריצה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה