חדשות בארץ

הסועד הזמין לימונדה, וקיבל מסיר שומנים במקום. רופאו: ’יש חשש לגרימת נכות’

סועד וברמן אושפזו בבית החולים 'איכילוב' לאחר ששתו מסיר שומנים. הסועד, ארטיום ווסטרוילוב, משחזר את הרגעים בהם קיבל את הכוס (שהייתה אמורה להיות לימונדה) והרגיש מיד שמשהו לא בסדר. רופאו: "יש חשש שנזק בלתי הפיך נגרם לוושט"

ארטיום ווסטרוילוב (צילום: דוברות בית החולים איכילוב)ארטיום ווסטרוילוב (צילום: דוברות בית החולים איכילוב)
אא

כשארטיום ווסטרוילוב הזמין לימונדה באחת מהמסעדות בתל אביב, ביום חמישי האחרון, הוא לא חשב שכוס 'לימונדה' תמימה למראה – תשים קץ לחייו כאדם בריא.

"הכוס בכלל לא נראתה חשודה", הוא משחזר בראיון ל'חדשות 10', את הרגעים בהם קיבל את ההזמנה שלו ולגם את תכולתה. "היו שם קוביות קרח ולימון. לקחתי שלוק בריא, ומיד התחיל לשרוף לי. הרגשתי שמשהו לא בסדר".

תחילה חשד ארטיום כי אלכוהול הוכנס אל תוך הכוס. הוא ניגש אל אחד המנהלים שטעם אף הוא את הלימונדה, אך לא הצליח לפתור את התעלומה וקרא לעזרתו את הברמן.

הברמן היה זה שהרים את הקנקן וגילה, לדאבון הלב, שמדובר במסיר שומנים. כשהבינו את גודל הטעות, הזעיקו בעלי המקום אמבולנס שפינה את ארטיום בדחיפות, לבית החולים 'איכילוב'.

"אני לא יכול לשתות, כואב לי כל אזור הפה והגרון. הקאתי איזה שש פעמים, בגלל שאני לא יכול לבלוע", סיפר. "החשש לחיים שלי הוא שיהיה לי נכות לכל החיים, וזה מפחיד אותי. אני מקווה שלא נגיע לשם".

ד"ר אליעד קרין, רופא בכיר במיון 'איכילוב' שאף טיפל בארטיום ובמנהל המסעדה, אמר כי השניים הגיעו למיון כשהם סובלים מכוויות קשות באזור חלל הפה ובית הבליעה. "הורדנו אותם להשגחה וביצוע של גסוסקופיה שהראתה שיש נזק לוושט ולאזור הקיבה, כתוצאה מהחומר הקאוסטי. אנחנו נצטרך להעריך את מצב הוושט, ויש סכנה שייגרם נזק. שתיית החומר הקאוסטי עשויה לגרום לנכות ולנזק לכל החיים", אמר הרופא.

תגיות:תאונהמסעדותאבסורד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה