חדשות בארץ

עצוב: מתוך 10 תינוקות שנולדים בתל אביב – רק אחד יהודי

דרום תל אביב מלאה במסתננים, והתופעה גורמת לשינוי דמוגרפי מחריד: מתוך 10 תינוקות שנולדים בתל אביב, 9 מהם גויים

 (צילום אילוסטרציה: פלאש 90) (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

"החיים בדרום ת"א הפכו לבלתי נסבלים. יש משם הגירה. האזור פשוט נכבש. בית הדין הגבוה לאי צדק לא הגן על תושבי דרום ת"א ופסל פעם אחר פעם את חוק המסתננים. צריך לפזר אותם בכל רחבי ת"א כולל בצפון העיר ואז הבעיה תיפתר יותר מהר"

דיון סוער התקיים אתמול (שלישי) בוועדה לצדק חלוקתי ולשוויון חברתי, בראשות ח"כ מיקי זוהר. בוועדה דנו במצב התושבים בשכונות דרום תל אביב, בעקבות תופעת המסתננים, מבקשי העבודה והמהגרים הבלתי חוקיים.

בפתח הדיון אמר יו"ר הוועדה, ח"כ זוהר, כי  "מדינת ישראל הפקירה את שכונות דרום ת"א ומסרה אותן למסתננים. האחריות מוטלת על ממשלת ישראל ועל עיריית ת"א-יפו. ראש העיר הפקיר את תושבי דרום ת"א".

עוד הוסיף זוהר כי "הוועדה מוטרדת מהגידול בבקשות למבקשי מקלט בישראל. אנו מבקשים משר הפנים להוסיף פקידים לטיפול בהוצאת הזרים מישראל ולהכריז על גאורגיה כעל מדינה בטוחה". כמו כן הוא הוא מחה על אי השתתפותם בדיון של נציגים בכירים מטעם עיריית ת"א-יפו ודרש מראש העיר לגלות אחריות ו"לא להפקיר את תושבי דרום העיר".

"החיים בדרום ת"א הפכו לבלתי נסבלים", אמר ח"כ מוטי יוגב. "יש משם הגירה. האזור פשוט נכבש. בית הדין הגבוה לאי-צדק לא הגן על תושבי דרום ת"א ופסל פעם אחר פעם את חוק המסתננים. צריך לפזר אותם בכל רחבי ת"א כולל בצפון העיר, ואז הבעיה תיפתר יותר מהר".

עובד חוגי, פעיל שכונות בדרום תל אביב, תיאר את המצב בדרום העיר. "רחוב מנחם בגין הפך לגבול. אם מוצאים מסתננים מצפון לרחוב הזה, המשטרה מחזירה אותם לצד הדרומי", אמר. "על כל 10 לידות בדרום תל אביב – ילד וחצי יהודי. זהו נתון הפוך משאר הארץ".

גם מאי גולן מעמותת העיר העברית תקפה ואמרה כי: "במשרד הפנים ובמשרד ראש הממשלה מתנהגים כאילו שאזור דרום ת"א כבר 'נפל'. חוק המסתננים לא יעיל בגלל דיקטטורת הבג"ץ.

"השופטים בדיקטטורת בג"ץ מנותקים מהמציאות, ופוסלים שוב ושוב את חוק המסתננים", תקף מאי גולן מעמותת 'העיר העברית'. יש בארץ 100 אלף מסתננים, רובם בדרום תל-אביב. יש אלפי לידות בשנה. שגריר אריתריאה אמר לנו שכל המסתננים הם עבריינים שלא עומדים בשום קריטריון של פליטות והעביר לנו מסמך שמצהיר שלא נשקפת להם כל סכנה בשובם לארצם", הוסיף.

תגיות:מסתנניםתל אביב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה