כתבות מגזין

שולי רנד לקראת אלבום חדש: "אני לא זוכר זמן בחיים שלא הייתה לי תקופה קשה"

לרגל סינגל חדש ששחרר בימים אלו, הזמר שולי רנד משחזר את השנה הקשה שעבר ("אני לא זוכר זמן בחיים שלא הייתה לי תקופה קשה") ואומר כי "היו הרבה מניעות" ליצור. מדוע? "תשאל את הקב"ה. גם למשיח מחכים 2,000 שנה", כדבריו

אא

"גם אם תעמיקי עין בחדרי / גם אם לילות שלמים תבלשי כתבי / לא תדעי כמה, לא תדעי איך /  היתה יונה בסתר מדרגה בוכה בעבורך - לא תדעי כמה, לא תדעי איך" 

אחרי תשע שנות הפוגה מאז אלבומו הראשון והמצליח 'נקודה טובה' - הזמר שולי רנד משחרר סינגל חדש, מתוך אלבומו השני 'לא תדעי כמה' – המשלב בתוכו סגנון מעט שונה מכל קודמיו.

בימים אלו מופיע רנד במופע מיוחד שנקרא 'רצוא ושוב' עם להקה בשם 'המניעות', שקיבלה את שמה לא בכדי. "היו הרבה מניעות שעצרו את הוצאת האלבום, למרות שהמשכתי ליצור כל הזמן ויש לי חומר לשני אלבומים לפחות", הוא אומר בראיון ל'כיכר השבת'.

לשאלה מה גרם לו לחכות כל כך הרבה שנים מהאלבום הראשון לשני השיב רנד בבדיחות: "תשאל את הקב"ה. גם למשיח מחכים 2,000 שנה" ואחר הוסיף: "בשנים האלה כמובן שלא נחתי. עשיתי המון שיתופי פעולה, השתתפתי בהרבה פרויקטים וכמובן גם התפללתי, אכלתי למדתי וחייתי".

 

"אין מילים לתאר את הגעגוע והכאב שלי"

לדברי רנד, ההערכה היא שהאלבום יהיה מוכן בתוך שלושה חודשים או קצת יותר. "למרות שאני רוצה להיות זהיר ולא להבטיח דברים ברורים. הקב"ה מנהל את העניינים, ואני רק מקווה שלא יהיו עוד מניעות".

כזכור, שנה קשה עברה על רנד, כאשר במהלכה שכל את שני הוריו. השירים באלבום הושפעו בין היתר מהאירועים הללו, אך לא רק. "אני לא זוכר זמן בחיים שלא הייתה לי תקופה קשה", אומר רנד בהומור, תוך שהוא שולל על הסף את הקשר שבין נביעת היצירה לתקופה הקשה שעבר. "השירים שלי מורכבים גם מחוויות רוחניות וגם מהחוויות האישיות.

"בשיר החדש 'לעולם לא תדעי' לדוגמה, אני חושב שמי שקצת מבין ומסתכל במילים לעומק – ברור לו שהשיר עוסק בכיסופין לדברים שבקדושה", אומר רנד. "נחמה לנשמה או לשכינה, והצהרה והודעה שלעולם לא ארים ידיים בניסיון להתקרב אליו. השיר גם מביע את התסכול שאני לא מצליח להביע את עומק הכאב והאהבה, לא מצליח להעביר את הדבר הזה ורוצה לומר במילים – שאין מילים לתאר את הגעגוע והכאב שלי".

האזינו לסינגל היפהפה:

תגיות:שולי רנדסינגלאלבוםמוזיקה יהודית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה