חדשות בארץ

שרה נתניהו: "כשבעלי ובני אבנר לומדים תורה יחד, זה הדבר היפה ביותר עבורי"

שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה, נכחה בכנס השדולה ללימוד תנ"ך, ובהתפרצות של רגש סיפרה לנוכחים במקום על לימודי התורה שביבי ובנה אבנר לומדים מדי שבוע: "בכל שבת שבני אבנר יוצא הביתה לחמשוש מהצבא, הוא יושב עם בעלי והם לומדים יחד את פרשת השבוע"

שרה נתניהו בכנס (צילום: פלאש 90)שרה נתניהו בכנס (צילום: פלאש 90)
אא

היום (שלישי) השתתפה שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה, בכנס הייסוד של השדולה ללימוד תנ"ך בכנסת. בכנס היא מצאה לנכון לבטא את החיבור המיוחד שיש לה לנושא התנ"ך. "התנ"ך הוא הספר האהוב עליי ועל בני משפחתי, ואני מחוברת אליו ממקום מאוד עמוק ואישי", ציינה הגב' נתניהו.

הקשר לתנ"ך, כך לדבריה, מגיע ראשית כל מאביה – שמואל בן ארצי ז"ל. "אבא היה משורר וסופר, אבל קודם כל חוקר תנ"ך ומוותיקי המחנכים בישראל. מחנך עברי, מורה לתנ"ך שזכה ללמד דורות-דורות של תלמידים. התלמידים שלו הוקירו אותו ואהבו תנ"ך בזכותו. האהבה שלו לתנ"ך הדביקה את כולם, וגם אותי ואת משפחתנו".

עוד הוסיפה הגב' נתניהו: "אני מחוברת לתנ"ך גם כאחות של שלושת אחיי שהיו חתני תנ"ך וגם כאמא של חתן תנ"ך – בני אבנר שהיה חתן תנ"ך בגיל 15. אני חושבת שזו משימה לאומית עבור הילדים והילדות שלנו – להכיר וללמוד את התנ"ך. זה ספר הספרים שלנו, ולמעשה סיפור חיינו. הסיפור של כולנו".

על אבנר הוסיפה וסיפרה האם הגאה: "בכל שבת שבה בני אבנר יוצא הביתה לחמשוש מהצבא או לשבת קצרה, הוא יושב עם בעלי, והם לומדים יחד את פרשת השבוע, וכן את ההפטרה ופרקי אבות. פעמים רבות גם בננו יאיר משתתף בלימוד, וזה עבורי הדבר היפה ביותר". היא פנתה לנוכחים באירוע וציינה בהתרגשות: "אני מציעה לכם, ולכל מי שצופה בנו, לאמץ ולקדם את הלימוד המשותף של התנ"ך בין הורים לילדים. זו המסורת שלנו, ויש לנו זכות ללמוד אותה ולהעביר אותה לדורות הבאים".

תגיות:תנ"ךשרה נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה