לאישה

כוכבת הילדים מיקי: "אני מאמינה שיש בורא לעולם, ומרגישה שהתפילות שלי נשמעות"

גם בחודש השמיני להריונה, כוכבת הילדים מיקי מוכתר לא מוותרת על ההופעות, על אורח חיים בריא וגם על הקשר ההדוק עם הקב"ה שעובר דרך שיחות מלב אל לב אחרי כל הופעה. "אני דואגת להגיד לו תודה כשאני הכי למעלה בעולם, ומדברת איתו באוטו בדרך לחזרות"

מיקי מוכתר (צילום: יח"צ)מיקי מוכתר (צילום: יח"צ)
אא

גם בחודש השמיני להריונה, כוכבת הילדים מיקי מוכתר לא מפסיקה להופיע וגם...להפתיע. בראיון שנעשה עמה ל'ידיעות אחרונות' סיפרה מוכתר על אורח חייה הבריא שעליו היא מתעקשת גם במסגרת הלו"ז הצפוף של ההופעות, וגם על ה'בריאות הרוחנית' שהיא חווה בתקופה זו - שיעורי תורה, טיסות לאומן, אמירת תהילים וגם - שיחה מלב אל לב עם הקב"ה, מדי יום ביומו. "אני עושה לעצמי הפסקות רוחניות - יש לי רבנית שמלווה אותי, אני הולכת לשמוע שיעור שלה וזו מנוחה", אמרה מוכתר.

מוכתר אף סיפרה על התחזקותה הרוחנית ומתעקשת כי "אני לא מתחזקת - אני מחוזקת. אני מאוד קרובה לדת, הייתי באומן כמה פעמים ואני מאמינה שיש בורא לעולם הזה, וששום דבר לא קורה סתם. יש מי שמנהל את הכל מלמעלה. אוטו צריך דלק, וזה הדלק שממלא לי את הנשמה. ברגעי משבר אני דואגת להגיד תהילים, דואגת להגיד לו תודה כשאני למעלה בעולם וזוכה בפרסים. אני מדברת איתו כשאני באוטו בדרך לחזרות, ומרגישה שאני מבקשת דברים ושהתפילות שלי נשמעות".

בראיון התייחסה מוכתר אף למוות הטראגי של אחיה בן השש וחצי, שאירע כשהייתה בת 15. מוות שהשפיע בין היתר, על האופן שבו היא מסתכלת כיום על מושג ההצלחה. "בתעשייה הזו מאוד קל להתבלבל - להגיד אני הכי טובה, זכיתי מקום ראשון ביוטיוב, הכל סולד אאוט וכדומה. אבל אני חיה בידיעה שבאנו לעולם הזה לזמן קצוב. אח שלי הלך לישון ולא קם בגלל אירוע מוחי, בגיל שש וחצי. אני הייתי בת 15. זה הפך אותי לקצת יותר חרדתית ורגישה, כי אני מבינה שהכל יכול להיעלם בשנייה. ילד הלך לישון ולא קם - זו חתיכת צריבה, זה קיים בתת-מודע כל הזמן".

אך למרות הניסיון הקשה, מיקי בחרה בחיים. "כשאני רואה את עצמי מהצד, אני אומרת 'ניצחת'. למרות כל מה שהחיים נתנו לך לעבור בדרך, בחרת בצד שהל החיים, של השמחה, ולא בצד של הקורבן המסכן. אני רוצה לחבק את עצמי ואת הילדה הקטנה שבנפש שלי, ולהגיד לה 'כל הכבוד לך'".

תגיות:התחזקותסלבסמיקי מוכתר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה