חדשות יהדות

ציפי שביט מפתיעה: "אני מאמינה שאדם צריך למצוא חן גם בעיני אלוקים"

ציפי שביט חושפת את הקשר המפתיע שלה לבורא עולם, ואומרת: "אני רק מודה למי שלא שכח להעיר אותי הבוקר וזה הגדול מכולם. אני מאמינה שאדם צריך למצוא חן, גם בעיני האלוקים וגם בעיני בני אדם. אחד מהם זה לא מספיק"

אא

ציפי בלי הפסקה: גם אחרי חמישה עשורים שבהם כבשה ציפי שביט אלפי במות ולבבות – היא לא מתכוונת להפסיק כעת. גם היום, בגיל 69, היא בשיא האנרגיה ומוסיפה להופיע במסגרת מופע חנוכה, שזלג 'בלי כוונה' להצגה ה-100. "אני באמת מוקירת תודה על כל שנייה וכל דקה", אומרת שביט בראיון שנעשה עמה ב-mako. "אני לא יכולה לבקש יותר. לא יכולה, ולא רוצה".

במהלך הריאיון, כשנשאלה על תכניותיה להמשך, ענתה שביט בלי להתבלבל, תשובה שהצליחה להפתיע אפילו את המראיין: "אני רק מודה למי שלא שכח להעיר אותי הבוקר, וזה הגדול מכולם". ולא, אין הכוונה רק לבן זוגה אבישי אלא "גם לאבינו מלכנו שנורא אוהב אותנו. קוראים לו אבינו מלכנו, כי מצד אחד אבל שלנו נורא אוהב אותנו, אבל הוא לא יכול לעשות בשבילנו הכל. ומצד שני, מלך יכול לעשות הכל, אבל לא תמיד מעוניין. הביחד מביא את הביטוי הפנטסטי הזה".

למשמע דבריה אלו, מגיב המראיין בהפתעה גמורה ומציין כי לא היה לו כל מושג, שהיא אדם מאמין. בתגובה צחקה שביט ואמרה: "נו, והתעלפת? הכל בסדר? זה נשמע לך עמוק מדי לאדם שטחי ורדוד כמוני?", וכשהרצינה, הוסיפה: "אני מאמינה שאדם צריך למצוא חן גם בעיני האלוקים וגם בעיני בני האדם. אחד מהם זה לא מספיק".

תגיות:סלבסאמונהציפי שביט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה