חדשות בעולם

אמריקה מתרגשת: היום יושבע טראמפ לנשיא

דונלד טראמפ צפוי לעבור היום את טקס ההשבעה לנשיא ארה"ב. בדברים שנשא בשעות האחרונות הוא הכריז: "חתני יביא שלום למזרח התיכון, ואם הוא לא יכול, אז אף אחד לא יכול"

אא

היום (שישי) בערב יחול יומו הגדול של דונלד טראמפ, הנשיא החדש של ארה"ב. הוא ייכנס לבית הלבן ויושבע לתפקידו.

טראמפ הגיע כבר אתמול (חמישי) למלון טראמפ הסמוך לבית הלבן והדגיש: "נעשה כאן דברים שלא נעשו במשך עשורים רבים. זה עומד להשתנות. נאחד את העם, נהפוך את אמריקה שוב לגדולה".

בשעות האחרונות נשא טראמפ דברים בארוחת ערב חגיגית בוושינגטון והתייחס למינוי חתנו ג'ארד קושנר ליועצו. הוא ציין: "אני בטוח שאם ג'ארד לא יוכל להביא שלום למזרח התיכון, אז אף אחד לא יכול. יש לי תחושה שג'ארד יעשה עבודה מצוינת".

במהלך היום צפויים הנשיא הנבחר ורעייתו מלניה לשתות תה עם הנשיא היוצא ברק אובמה ורעייתו מישל. לאחר מכן ייסעו שני הזוגות יחד בשיירה לגבעת הקפיטול. טקס ההשבעה יחל רשמית ב-16:30 במופע מוזיקלי, וב-18:30 יושבע מייק פנס לסגן הנשיא.

על אף שבאירוע ההשבעה שיתקיים בערב ישתתפו אלפים, נראה כי צפויים להגיע לאזור ההשבעה מאות אלפי בני אדם, מתוכם גם כאלו שמתנגדים לטראמפ, במטרה להפגין נגד נשיא ארה"ב החדש.

עם סיום טקס ההשבעה תתחיל כהונתו של טראמפ באופן רשמי. הנשיא היוצא אובמה ורעייתו, יעזבו את הבית הלבן, ואילו טראמפ ומשפחתו יקיימו צעדה מבניין הקפיטול אל הבית הלבן, שם ייטעו את משכנם החדש.

תגיות:דונלד טראמפארה"בהשבעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה