המכתב שלא יישלח לעולם

"ה’, אני רוצה להיות צדיק – אבל נופל וקם. נופל וקם"

"מרגע שאתה מרגיש חזק ונאמן – אתה יורד ירידה תלולה לתהום". ירין במכתב לבוראו, למדור "המכתב שלעולם לא יישלח"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לבורא עולם.

נכון, אתה יודע את כל מחשבותיי. נכון, אתה יודע לאן תוביל אותי כל מצווה, וחלילה כל עבירה. אך אני, בלב כבד ונשבר, רוצה לזעוק לך את שעל לבי. בעולם של שקר, הרבה פעמים הכל מתערבב. ברור שהכל פה זמני, אך מאידך – כוחו של הרגל ויצר הרע ממש משנים לך את כל התפיסה. מרגע שאתה מרגיש חזק ונאמן, אתה יורד ירידה תלולה לתהום העמוקה.

ה' יתברך, אני אוהב אותך כל כך. אני מנסה בכל פעם להתחזק, אך שוב – נופל, וקם, נופל – וקם. הייתי רוצה לדעת שאתה מבין שאני רוצה להיות צדיק, ומאידך בשניות משונות גם מתפתה ליפול ברשת של העולם הזה. לפעמים זה כבר מרגיש בלתי נסבל, עד כדי בכי, כי מי יודע יותר טוב ממך איזה צער זה עושה לי.

ופתרון, מה עם פתרון? תורה! בראת לי תבלין, שפשוטו כמשמעו – משבח את החיים.
אך איך אזכור, מה אעשה? צריך פשוט לחרוט, ללמוד, להבין, ליפול – ולקום באותה השנייה. לעמוד חזק, לבקש, לדבר, לשתף, לעשות ובאמת לא לשכוח! כי העולם הזה הוא זמני, וזה הניסיון שלנו כאן, הרי הכי הגיוני שבעבודה קשה מקבלים דברים טובים. 

אני שומע אותך תמיד אומר לי: "תדמיין את היהלומים שמחכים לך, תראה את השפע שאתה מקבל בזכות זה שה' איתנו ,והוא אחד יחיד ומיוחד מעבר לכל דמיון. אל תיתן לשבריר גיהנום לקלקל דרך שלמה שמטרתה גן עדן. תשמח, מעטים האנשים שמצליחים לראות את התובנות האלה בגיל כל כך צעיר. תתחזק מזה, ה' אף פעם לא עוזב אותך. וזכור תמיד שזה שהעולם הזה כל כך גשמי ומוחשי, אינו אלא תעתוע בעולם רוחני המחכה מעבר לו".

שלך, בנך היקר שאוהב אותך בכל מאודו,
ירין.

רוצים גם אתם לקחת חלק במדור של אתר הידברות, "המכתב שלא יישלח לעולם"? שלחו לנו את המכתב שלכם לכתובת support@htv.co.il ואולי נפרסם גם אותו.

תגיות:צדיקהמכתב שלא יישלח לעולם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה