חדשות יהדות

תחיית המתים: הרב ששכב על ערש דווי חזר לאיתנו

בשבוע שעבר נקראו בני משפחתו של הרב ראובן שהרבני לבוא להיפרד ממנו, שכן רגעיו ספורים. בימים האחרונים הוא שב לאיתנו. הרופא שטיפל בו: "זו תחיית המתים"

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

הרב ראובן שהרבני, מראשי ישיבת יקירי ירושלים, אושפז לפני מספר שבועות במצב קשה מאוד בבית החולים הדסה עין כרם. אלא שעל אף שהייתה החמרה במצבו ובני משפחתו אף נקראו להיפרד ממנו, הצליחו התפילות לבקוע שערי שמיים, ובימים אלו התבשרו בני הישיבה כי הרב צפוי להשתחרר לביתו.

בני משפחתו של הרב שלחו מכתב לתלמידי הישיבה, בו הם כתבו בהתרגשות: "כפי שאתם יודעים, מזה למעלה משבועיים שאבינו היה במצב קשה מאוד, ובתחילת שבוע שעבר היה בסכנת חיים מידית. ובאמת ששמענו על כל התפילות המרובות שהעתרתם בעבורו וכן את החיזוק הגדול, והנה סמוך לתפילה גאולה, ומשעה שהתחילו התפילות והחיזוקים חלה הטבה במצבו וקשיי הנשימה פחתו. ובמשך הימים הוסיף להיות יותר טוב. הרופאים אומרים שהעניין הוא ניסי לחלוטין. מצבו עדיין מוגדר כלא פשוט כלל, אך עתה אפשר לראות שהוא יוכל להתחזק ולהתגבר".

הבנים מסיימים בבשורה המשמחת: "ברוך ה' שאתמול הודיעונו הרופאים שסרה הדלקת ותם הזיהום ויכול הוא לחזור לביתו. הפרופ' הבכיר אמר לנו בדמעות ממש שמעולם לא ראו כזאת במחלקה, ומי שהיה במצב כה חמור, לא היה שייך בדרך הטבע שיוכל להתגבר על זה. הוא אמר לנו : 'אני הוא זה שבשבוע שעבר אמרתי לכל הרופאים שהשעות של הרב ספורות, ועכשיו אני רואה תחיית המתים".

ובני המשפחה חתמו את מכתבם: "אנו מרגישים שהתפילות והחיזוקים בהיכל הישיבה  נבעו מעומק הלב, ומאחר וכן עלו ובקעו שערי שמיים".

אנא, המשיכו להתפלל לרפואתו השלמה של רבי ראובן בן שולמית סול, בתוך שאר חולי ישראל.

תגיות:הרב שהרבניתחיית המתים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה