ספרים

הספר שכל בעל תשובה צריך לקרוא

הידברות שופס מציעה: ספרו של הרב דן טיומקין, "מקום שבעלי תשובה עומדים", עם הדרכה ממוקדת לחיי תורה מאוזנים ונכונים

אא

הרב דן טיומקין עוסק רבות באיזון של בעלי תשובה. רבים אשר חוזרים בתשובה מוצפים ב"אורות", בקדושה וברוחניות החדשה שגילו, אך כתוצאה מכך מזניחים את חיי המעשה ואת ההשתדלות הארצית הנדרשת מהם, או זונחים תחומי עניין ותיקים שלהם מתוך מחשבה שעליהם להתנתק מכל עברם על מנת לעלות בתורה וביראה.

בספרו "מקום שבעלי תשובה עומדים", על שני חלקיו, מסייע הרב דן טיומקין לכל אותם בעלי תשובה למצוא את האיזון הנכון בחייהם בכל התחומים: הכרת מערכות הגוף והתמודדויות פיזיות עם חזרה בתשובה; התמודדות עם נושאים של שלום בית וקשר זוגי לאחר החזרה בתשובה; נושאים וסוגיות בחינוך ילדים ובבחירה של מקום מגורים מתאים; סוגיות של פרנסה והשתדלות, ובמקביל סוגיות של מימוש עצמי, חדוות עשייה וסיפוק אישי; וכן הלאה.

באופן כללי מדריך הספר כיצד לא להתעלם מן העבר החילוני, ולא לנסות למחוק את האישיות הקודמת של האדם, אלא לשלב את עצמו יחד עם התורה והמצוות בצורה מאוזנת, נכונה ואמתית, כזו שמובילה לחיים נכונים של תורה ומצוות. הספר מסייע ליצור איזון בהתלהבות הראשונית של בעלי התשובה, ולהגדיר מטרות נכונות וממוקדות, כדי לחיות חיי תורה נעימים, טובים ונכונים.

לרכישת החלק הראשון של הספר, הקליקו כאן.

תגיות:הרב דן טיומקיןבעלי תשובההידברות שופס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה