מעניין

מורה תיקנה שגיאת כתיב של תלמיד - ופוטרה באופן מיידי

מורה שבבית ספר במרילנד הגיבה לציוצו של תלמיד בטוויטר, והעירה לו ברוח טובה על שגיאת כתיב. הציוץ הוביל לפיטוריה המידיים של המורה, שהואשמה ב"חוסר רגישות"

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

מרילנד, ארה"ב: מורה פוטרה מעבודתה כיוון שתיקנה שגיאת כתיב של תלמיד והואשמה ב"חוסר רגישות כלפי תלמיד".

תלמיד בית ספר במרילנד צייץ בחשבון הטוויטר של בית הספר שלו: "תבטלו מחר בבקשה את בית הספר". קייטי נאש, מורה צעירה אשר היתה ממונה על ניהול הרשתות החברתיות של בית הספר, שמה לב כי התלמיד שגה וכתב Tammarow במקום tomorrow, וצייצה לו בתגובה הומוריסטית: "But then how would you learn how to spell: tomorrow?’ כלומר: "אבל אז, איך תדע איך לאיית את המילה 'מחר'"?

הציוץ השנון זכה לאלפי לייקים וגרף תגובות אוהדות, אך להפתעתה של נאש, הנהלת בית הספר ראתה בכך זלזול ולעג בתלמיד. מספר ימים לאחר הציוץ הודיעה ההנהלה לנאש כי היא תפסיק לנהל את הרשתות החברתיות של בית הספר. לאחר מספר שעות נדהמה המורה לקבל הודעה סופית על פיטוריה.

התלמיד טען כי לא נפגע כלל מהמורה, ואף הציג כהוכחה את חלופת הציוצים ביניהם שנמשכה לאחר מכן. נאש הציגה, מצידה, את הציוצים שלה בטוויטר והוכיחה כי הם ללא כל דופי. מאום לא עזר. הנהלת בית הספר טענה כי נאש תיקנה את שגיאתו של התלמיד בחוסר רגישות, ועל כן עליה לסיים את העבודה בבית הספר.

בשיחה עם ה"פרדריק ניוז פוסט", אמרה נאש כי מעולם לא קבלה הנחיה שעליה לשמור על נימה רצינית בטוויטר. עוד הוסיפה כי "כעובדת חדשה במערכת, שיערתי שבעת שאני טועה ומתנהלת באופן שלא מוצא חן בעיני ההנהלה, אקבל על כך הערות, ובהתאם לכך אשפר את תפקודי. לא חשבתי שציוץ אחד יוביל לפיטורין".

תגיות:מורהפיטוריםטוויטרתלמיד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה