חדשות יהדות

אורנה בנאי על אחיה ז"ל: "גם יומיים לפני הסוף, מאיר האמין שיהיה נס"

בראיון שנעשה עמה אתמול (א') בגלי צה"ל, סיפרה השחקנית אורנה בנאי, אחותו של מאיר, על ההתמודדות הקשה בצל המחלה הנוראית שלוותה גם בלא מעט תקווה ואמונה. "הוא מאוד מאוד אהב ללמוד תורה.

(צילום: הדס פרוש / פלאש 90)(צילום: הדס פרוש / פלאש 90)
אא

מאות ליוו ביום שישי האחרון את הזמר והיוצר מאיר בנאי ז"ל לדרכו האחרונה, לאחר שנפטר ממחלת הסרטן עמה התמודד בשנה האחרונה. והוא בן 55 במותו.

בראיון שנעשה עמה אתמול (א') בגלי צה"ל, סיפרה השחקנית אורנה בנאי, אחותו של מאיר, על ההתמודדות הקשה בצל המחלה הנוראית שלוותה גם בלא מעט תקווה ואמונה. "הוא כל כך אהב את החיים והוא נלחם. הוא עשה את כל מה שהוא יכול כדי להבריא, בסופו של דבר הסרטן הכריע אותו. הוא מת בבית שלו, אתנו, עם ההורים והאחים והילדים שלו, והמוזיקה שהוא אוהב".

על דבר המחלה ידעו בני המשפחה לפני כשנה. "הוא שיתף אותנו וביקש שזה לא ייצא", משחזרת בנאי. "הוא לא רצה שאנשים יידעו. ליווינו אותו בכל התקופה והטיפולים, ובכך שניסה להחלים – הוא האמין ממש שהוא ייצא מזה".

אביתר בנאי בהלוויה של מאיר ז''לאביתר בנאי בהלוויה של מאיר ז''ל

 

"הוא מאוד אהב ללמוד תורה"

לדברי אורנה, במהלך הזמן הזה השתדלו בני המשפחה להנעים את זמנו ולצבור איתו חוויות טובות ונעימות. "הוא מאוד אהב טבע. נסע עם הילדים לטייל, עבד על דיסק בכל הכוח. ולמד תורה, הוא מאוד מאוד אהב ללמוד תורה".

המחלה של מאיר ז"ל התחילה ראשית בוושט, ואט אט התפשטה גם לכבד. אך לאורך כל התקופה הזו ועד לקו הסיום ממש, האמין בנאי שהוא ינצח את הכל ויצליח להבריא. "גם יומיים לפני, כשכבר הבין שזה הסוף – הוא אמר 'יש ניסים. אני מאמין שיהיה נס'", אמרה בנאי ופרצה בבכי חסר מעצורים.

במהלך השיחה סיפרה בנאי כי לפני מותו, מאיר שאל אותה אם יוכל ללמוד תורה גם לאחר המוות. "אני חושבת שעכשיו הוא יושב למעלה ולומד תורה", אמרה.

לשאלה כיצד הגיבה כאשר מאיר חזר בתשובה, הגיבה אורנה ואמרה כי "לא הייתה לי בעיה עם החזרה שלו בתשובה. שלו ושל אבי -אביתר. הם נשארו בקשר טוב".

האזינו לשיחה המלאה בגלי צה"ל:

 

תגיות:סלבסמאיר בנאיאורנה בנאיסרטן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה