סיפורים אישיים

ברגע אחד, השולחנות התמוטטו מעל בני הקטן. מה קרה לו, שם בפנים?

כשהילד השובב שלי התגלה מתחת לשולחן, לא חלמתי שההמשך יכול להיות מפחיד כל כך. אבל דווקא בצורה הזו, היינו יכולים לראות את חסדי ה' בצורה ברורה כל כך

  • כ"ד כסלו התשפ"ב
אא

כשחושבים על סיפורי ניסים, מדמיינים מאורעות גדולים כאלה. מחלות קשות שנרפאו, קשיים ארוכי טווח שנפתרו פתאום... אבל הניסים הגדולים יכולים לקרות גם ברגע קטן. רגע אחד הכל היה בסדר, רגע אחריו הכל כבר לא בסדר, וברגע השלישי כבר קולטים את גודל הנס.

זה מה שקרה לנו.

לפני כשנה וחצי יצאנו לשבת של שמחה משפחתית. את הסעודות אכלנו באולם קטן ונחמד, ונהנינו מכל רגע.

במהלך כל השבת, עקבתי אחרי 3 הילדים השובבים שלי. הם שובבים במיוחד, כך שידעתי שלא כדאי שייעלמו לי מהעיניים אפילו לרגע, כי מי יודע אלו נזקים הם עלולים לגרום לבעלי השמחה...

אבל ילדים כמו ילדים, אי אפשר לחבר אותם למקום באזיקים, והם הסתובבו באולם, שיחקו וקצת השתוללו. באיזשהו שלב שמתי לב שהבן שלי לא נמצא בטווח הראייה שלי, ולמעשה, כבר לא ראיתי אותו בערך 3 דקות. זה נשמע מעט, אבל בשביל הילדים שלי, 3 דקות זה נצח.

קמתי מיד לחפש אותו, לפני שיתרחש התעלול הבא. בתחילה לא הבנתי לאן הוא נעלם, אבל אחרי דקה או שתיים של חיפוש, מצאתי אותו בצד של הגברים, משחק מתחת לשולחן שעמד פתוח בצד האולם.

כמובן שנרגעתי כשראיתי אותו משחק בשלווה ולא משתולל או מפריע. זה היה הרגע הזה, הראשון, כשבטוחים שהכל בסדר.

אבל ברגע הבא הכל התמוטט.

ולא, לא מטאפורית... ברגע הבא, ממש מול העיניים שלי, הבן שלי שיחק ברגליים של השולחן שמתחתיו ישב - והשולחן התקפל ישר עליו. שולחן כבד, מעץ, עם רגלי מתכת, התקפל ישירות על הבן שלי. וזה לא הכל. השולחן הזה, מסתבר, החזיק במקום עוד כמה שולחנות מקופלים שעמדו צמודים לקיר. כשהשולחן התקפל – כל השולחנות העומדים החלו ליפול עליו בזה אחר זה, כשהבן שלי קבור מתחת לשולחן התחתון!

אם חשבתם שרצתי מיד להציל את הבן שלי... לא. הייתי כל כך המומה, שנהייתי כמו משותקת. פשוט עמדתי במקום ובהיתי בהלם במה שקורה. אפילו לצעוק לא הצלחתי. רק דמיינתי מה קורה לבן שלי שם, מתחת לערמה הענקית של השולחנות..

בתוך רגע, אחד מן המשתתפים בשמחה קפץ מהמקום, ועצר את השולחנות העומדים כדי שלא ימשיכו ליפול. עוד כמה מהמשתתפים קפצו אחריו והתחילו להרים את השולחנות, כדי להוציא את הבן שלי החוצה.

קשה לי לתאר את הרגעים שאחר כך. הבן שלי נראה נורא. הוא היה אדום, ובקושי נשם. פחדנו מפציעה חמורה ממש. אי אפשר לתאר את החרדה שהיינו בה.

אבל קרה לנו נס ענק!

יצאנו איתו מיד למוקד הרפואי באזור, כמובן, ושם בדקו אותו היטב מכף רגל ועד ראש. ולמרבה התדהמה – הוא יצא ללא פגע! הפציעה החמורה ביותר שהוא סבל ממנה היתה חתך קטן מאחורי האוזן, שטופל מיד. חוץ מהחתך לא נגרם שום נזק. אפילו לא שבר קטנטן, אפילו לא סימן כחול! שלא לדבר על פגיעות אחרות שיכלו להיות מנפילה כזו...

לקח לנו זמן לעכל את גודל הנס. חזרנו הביתה עם ילד בריא, כשרק זמן קצר קודם, חששנו מהגרוע מכל.

הודו לה' כי טוב, כי לעולם חסדו.

הסיפור פורסם כחלק מפרויקט "פרסומי ניסא", שבו גולשי הידברות מספרים על ניסים שאירעו להם. גם אתם חוויתם נס ששווה לשתף? שלחו אלינו טור למייל support@htv.co.il

תגיות:ניסיםפרסומי ניסא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה