אחרית הימים

2017 מתקרבת, ונביאי הזעם חוששים. האם יש סיבה לדאגה?

קשה שלא לצחוק אל מול נבואות הזעם של כתות נוצריות הטוענות כי ב-2017 יגיע הקץ של העולם. לרגל השנה החדשה קבלו חלק מהתחזיות ההזויות ביותר

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

שנת 2017 למניינם כבר ממש בפתח, וברחבי העולם צצות תיאוריות שונות של 'נביאי זעם' הטוענים כי ממש בשנה זו עומד להגיע קיצו של העולם.

עוד לפני שנציין את הטענות ההזויות, נדגיש כי מדובר בתיאוריות המושמעות על ידי חברי כתות נוצריות שאין להן כל קשר ליהדות. יתרה מכך – בעבר השמיעו אותן כתות לא מעט 'נבואות' דומות שהתגלו עד מהרה כקשקושי סרק והבלים (כאילו שלא היה ניתן לשער זאת קודם). לפני כחמש שנים למשל, היו כתות שטענו כי בתאריך ה-21.12.2012  יגיע הסוף ליקום. מאז העולם הספיק לצבור כידוע עוד ארבע שנות קיום. אלא שכל זה לא מונע מהן לפרסם את נבואות הזעם החדשות גם לקראת השנה שבפתח – שנת 2017, ולטעון בתוקף כי כבר בעוד מספר ימים, בתאריך 1.1.2017 נראה כולנו את קיצו של העולם מגיע.

אחת הכתות הנושאת את השם ההזוי 'אחוות חבר של אלוהים', אף טוענת כי אדם בשם הנביא גבריאל אמר להם כי בתאריך זה יגיע זמן המוות, ושחברי הכת יהיו השורדים היחידים. זאת בזמן ששאר בני האדם יעלו בלהבות.

דוגמא נוספת לנבואת זעם מגוחכת במיוחד: יש הטוענים כי כוכב לכת עצום בשם ניבירו נמצא במסלול התנגשות וודאי עם כדור הארץ, מה שיוביל לחורבן מוחלט. זה יקרה, לדבריהם, בדצמבר 2017.  אז נכון שבעבר כבר פרסמו אותם אנשים מספר תאריכים אפשריים להתנגשות, כמו למשל ב-2003, 2012 וגם בדצמבר 2015. באותן שנים דבר לא קרה, אך השנה הם טוענים שיש חשש מוגבר.

ואם עוד לא נבהלתם, זה המקום לציין תחזית נוספת של קבוצת נוצרים קיצונית במיוחד. קבוצה זו טוענת שכאשר יתרחש ליקוי חמה מלא ב-21 לאוגוסט (ליקוי חמה שצפוי להיראות בעיקר לאורך ארה"ב ואירופה) ייכנס העולם לחשיכה תמידית, וזה יהיה הסימן לכך שסוף העולם החל. למרבה האבסורד, בחישוביהם התייחסו חברי הקבוצה לכך שמדינת ישראל הוקמה ב-1947, ועל כן ציינו כי המדינה תחרב בשנת 2017, כאשר ימלאו לה שבעים שנות עצמאות. הדבר היחיד שהם שכחו הוא שמדינת ישראל הוקמה ב-1948, כך שכל החישוב מופרך מיסודו.

אז בינתיים אתם מוזמנים להיכנס לסרטונים של הרב זמיר כהן, כדי לשמוע מה אומרים המקורות היהודיים על אחרית הימים.

הרב זמיר כהן בהרצאה מרתקת על אחרית הימים: אז מה יקרה באותם הימים?

 

מה יעלה בגורלה של דת האיסלאם באחרית הימים? הרב זמיר בהרצאה מרתקת

תגיות:אחרית הימיםסוף העולם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה