חדשות בעולם

ברוך שלא עשני גוי: 6 שבועות לפני החתונה - הכלה גילתה שהחתן הוא אחיה

סיפור שהתפרסם לאחרונה באתר Reddit, הצליח לגרור מאות תגובות נזעמות מצד הגולשים, בשל הכשלים המוסריים שהוא טומן בחובו. "איך החתן ידע ולא סיפר במשך שנה?", הזדעקו, ובצדק. עוד סיבה לברך 'שלא עשני גוי'

אא

סיפור שהתפרסם לאחרונה באתר Reddit, הצליח לגרור מאות תגובות נזעמות מצד הגולשים, בשל הכשלים המוסריים שהוא טומן בחובו. "איך החתן ידע ולא סיפר במשך שנה?", הזדעקו, ובצדק. 

הכל התחיל כשג'ואנה (שם בדוי) ביקרה אצל אמו של ארוסה, בן זוגה מזה שנה וחצי. במהלך הביקור, הוציאה אמו של החתן את אלבומי התמונות של המשפחה, במטרה לחלוק עם כלתה לעתיד את הזיכרונות וההווי המשפחתי.

אלא שלמראה אחת התמונות, הזדעקה הכלה כלא מאמינה: "היי, מה אבא שלי עושה בתמונה הזו?", שאלה. ההפתעה גברה כאשר אמו של החתן הביטה בה כממתיקת סוד, וניכר היה כי דבר מה פיקנטי ביותר 'עומד לה על קצה הלשון'.

"ישבתי שם, והרגשתי שאני עומדת לשמוע משהו שלא ימצא חן בעיניי בכלל", משחזרת ג'ואנה. "רק אז, חמתי לעתיד החליטה לשתף אותי ב'סוד' וסיפרה לי שאבי הוא בעצם אביו הביולוגי של בנה, שניתק עמם כל קשר כשהבן היה קטן.

"הייתי בהלם, מפני שזה בדיוק מה שקרה לנו. אבא שלי עזב את אמא כשהייתי קטנה, ולא היה בינינו שום קשר חוץ מזה שידעתי שהוא אבא שלי". באותם רגעים, הרגישה ג'ואנה שעולמה חרב עליה. "אני לא יודעת איך לא צרחתי או איבדתי את העשתונות. הרגשתי שאני עומדת להקיא, ויצאתי מהחדר במהירות".

כשחזרה הביתה, סיפרה את 'הסוד' לבן זוגה, בחושבה שהוא ייצא מכליו למשמע הגילוי המזעזע. אולם זה רק הנהן בראשו ב'הבנה', ואמר: "אני מצטער שלא סיפרתי לך את זה קודם, פחדתי לאבד אותך. אל תכעסי, אבל... גיליתי את הסוד הזה לפני שנה".

ג'ואנה התבוננה בבן זוגה בחוסר אמון, ולא ידעה את נפשה מרוב צער. "הרגשתי כל כך נבגדת, כל כך שבורה. אני נגעלת, פגועה ומתביישת. השקעתי כל כך הרבה כסף על החתונה הזו, וברור לי שאני לא יכולה לקבל אותו בחזרה. אני גם לא יודעת איך להסביר את זה למשפחה שלי, שכל כך מחכה לחתונה הזו", סיפרה ג'ואנה בפוסט שפרסמה בפייסבוק. "עד אתמול הייתי בטוחה שאזדקן עם האדם שאני אוהבת, והיום אני יודעת שאנחנו לא יכולים להיות ביחד", סיכמה. 

תגיות:גוייםחתונהאחים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה