לאישה

יאנה יוסף בקולקציה צנועה: "אין דבר יותר יפה בעיניי, מאישה שלבושה בצורה שמרנית"

יאנה יוסף משיקה קולקציית בגדים צנועה, ומדברת על איך המיזם החדשני – איך הכל התחיל, ומה כל כך מיוחד בלבוש צנוע. וגם, התייחסות אל תהליך הגיור שעברה: "אני מודה לאלוקים שנטע בי את ההחלטה הזו, ונתן לי את הכוחות לעשות את הצעד הזה ולהתגייר"

יאנה יוסף (צילום: מתוך האתר של יאנה יוסף)יאנה יוסף (צילום: מתוך האתר של יאנה יוסף)
אא

יאנה יוסף, אושיית אופנה ושחקנית, מציגה קולקציית בגדים חדשה באתר חדש שהוקם במטרה לתת מענה לנשים מתחזקות, שרוצות להתלבש בצניעות. על הטריגר שהוביל אותה לצעד זה, התבטאה יוסף ואמרה כי היה זה בהשפעת תהליך הגיור שעברה לפני כשנתיים.

"במהלך הגיור חיפשתי בגדים בנרות, והיה חסר לי מקום אחד שמרכז את כל הסגנונות של בגדים צנועים", אמרה בזמנו, בראיון שנעשה עמה ל-Xnet. "הייתי צריכה לרוץ בין חנויות כדי למצוא פריטי לבוש מתאימים, ולהרכיב בעצמי את ה'לוקים'".

ההחלטה לשנות את אורח חייה, להתגייר ולהצטרף לעם היהודי – לא הייתה קשה כל כך, מסתבר. "מאז שאני ילדה, תמיד הרגשתי קרובה להשם יתברך", אמרה השבוע בראיון נוסף שנעשה עמה ב'מאמע', ובו דיברה על היהדות כחלק אינטגרלי ממנה. "תמיד היה בי את החלק הזה, שהייתי חייבת לסגור עם עצמי, ועכשיו אני שמחה על הצעד הזה, ומודה לאלוקים שנטע בי את ההחלטה הזו, ונתן לי את הכוחות לעשות את הצעד הזה ולהתגייר. זה בעצם סגירת מעגל שרציתי לסגור כבר הרבה שנים".

כשנשאלה מה היה הטריגר שהביא להקמת אתר שכזה, השיבה יוסף: "תמיד התחברתי לאופנה צנועה. אין דבר יותר יפה בעיניי, מאישה שלבושה סגור, קלאסי ושמרני. אני התחברתי לאופנה צנועה עוד מגיל ילדות, והיא תמיד הייתה נראית בעיניי כ'אריסטוקרטיה' ומיועדת לאנשים בעלי מעמד גבוה. תפסתי את זה כמשהו יקר וערכי. 

"היום ניתן לעשות אופנה צנועה ברמה גבוהה ולא יקרה. אני אוהבת שאישה שמה על עצמה פריט או שניים, וזהו. בלי יותר מדי קשקושים ומעמסה. איזה כיף זה לראות שאישה לא השקיעה את מירב מאמציה על הבוקר, בחיבור אלף פריטים ללוק אחד?! המשפט 'את הכי יפה כשנוח לך', זה לא עוד משפט, זו מציאות. ואיך שהשם ברא אותך, ככה את הכי יפה. זה לא סתם. לא צריך לקשקש ולהוסיף, ולהראות טפח ולגלות מחשופים. תהיי את, תאהבי את עצמך ואל תנסי לרצות אף אחד פרט לעצמך".

בסיום הריאיון, כשנשאלה יוסף על התוכניות שלה לעתיד, השיבה כי הן יכולות להשתנות בכל רגע, ולכן היא גם לא מתכננת שום דבר. "השם מדריך ומכוון אותי. אני רוצה לעשות ים דברים, אבל גם יכולה בין רגע להתחרט. לכן אני חיה את הרגע, הכל לאט לאט, ןמודה לאלוקים על בעלי המקסים, על בתי המלאכית ועל כל רגע ורגע".

תגיות:צניעותבגדיםיאנה יוסף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה