חדשות בארץ

לפיד: "אין מתחרה אחר מול נתניהו מלבדי"

יו"ר יש עתיד אמר אתמול בראיון כי "לא אסכים להיות מס' 2 של אף אחד. אני האלטרנטיבה השלטונית היחידה לנתניהו"

יאיר לפיד (צילום: פלאש 90)יאיר לפיד (צילום: פלאש 90)
אא

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, הגיב אמש (מוצאי שבת) לתוצאות הסקר, לפיהן הליכוד ויש עתיד נמצאות בשוויון של 25 מנדטים. לפיד אמר כי "הסקרים מראים שאני האלטרנטיבה היחידה לנתניהו. זוהי הסיבה שלא אסכים להיות מס' 2 של אף אחד. אני עובד קשה ורואה תוצאות. במשך חודשים ארוכים יש עתיד היא האלטרנטיבה השלטונית היחידה. אם מביטים על המספרים – אין אדם שמתחרה עם נתניהו על השלטון מלבדי".

עוד הוסיף לפיד ואמר כי אם ייבחר לתפקיד ראש הממשלה, יקדם הצעת חוק שתגביל בעתיד את כהונת ראש הממשלה לשתי קדנציות בלבד.

לפיד התייחס, כאמור, לסקר אותו ערכו מנו גבע וד"ר מינה צמח. מן הסקר עולה כי הליכוד ויש עתיד נמצאות בתיקו של 25 מנדטים, הרשימה הערבית המשותפת עם 13 מנדטים, הבית היהודי עם 11 מנדטים, המחנה הציוני עם 10 מנדטים, ישראל ביתנו 8, ש"ס, יהדות התורה, מרץ וכולנו – 7 מנדטים כל אחת.

כזכור, בשבוע שעבר, התייחס ח"כ משה גפני לסקר זה, ואמר כי "העליה המטאורית של לפיד בסקר הנוכחי ובכלל בסקרים האחרונים, באה על חשבון מפלגת 'המחנה הציוני', כך שאין כל שינוי במפת הגושים שלא משתנית".

גפני הוסיף ואמר כי "אם יאיר לפיד חוזר בתשובה על מעלליו בממשלה הקודמת, הוא צריך ללכת לישיבה לחוזרים בתשובה, צריך ללמוד שם. אם הוא חוזר בתשובה רק כי הוא צריך את החרדים לקואליציה, אנחנו לא נלך איתו. החרדים כרגע פופולאריים אז הוא קורץ לעברינו, הוא צריך אותנו כדי שתהיה לו קואליציה כי בלעדינו אין לו. לא נשב אתו לעולם בקואליציה".

תגיות:יאיר לפידביבי נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה