חדשות בעולם

האם שאיבדה 7 מילדיה בשריפה, מקימה מרכז הנצחה לזכרם

מאז השריפה שכילתה את ביתה וגבתה את חייהם של שבעה מילדיה – הניצולה גייל (גילה) ששון, חיה שוב ושוב את הזיכרון המחריד של אותו ליל שבת. כיום היא מבקשת להסתכל קדימה, לעסוק בחיובי ולהגשים חלום

אא

מאז השריפה שכילתה את ביתה וגבתה את חייהם של שבעה מילדיה – הניצולה גייל (גילה) ששון, חיה שוב ושוב את הזיכרון המחריד של אותו ליל שבת.

ההתמודדות היומיומית מאז, הפכה לקשה מנשוא. הזיכרון הצורב של הרגע בו איבדה את אהוביה באחת – איננו מרפה. אך לצד הקושי שבהישרדות, לצד ההתמודדות עם הצלקות הכואבות שנותרו על גופה ובלבה כפצעים פתוחים – עולה ומיתמרת לה תקווה:

ביוזמתה של גב' ששון, בשטח של ביתה השרוף, תחת עי ההריסות של מה שנותר מהשריפה הנוראית – יוקם 'בית חסד' מיוחד, שינציח את שבעת ילדיה ז"ל. "הבית החדש יהיה מרכז הנצחה עבור שבעת הילדים, ואת מרכזו יעטרו שבעה עמודים לזכרם", היא אומרת בעיניים נוצצות, וטווה את חוטי החלום. "אני רוצה שהמקום ייראה כמו מוזיאון, עם תמונות של הילדים שלי והצעצועים והציורים האישיים שלהם".

ששון מוסיפה ואומרת כי חלומה זה, נולד משום ש"אני מבקשת להסתכל קדימה, לעסוק בחיובי, בבנייה ויצירה". לדבריה, החלום הוא ש"רוחם של הילדים הקטנים שלא זכו לפרוח, תחייה את הבית המיוחד. ושהוא יהפוך לבית של חסד, ועזרה לכלל ולפרט".

תגיות:מוותמשפחת ששוןילדיםשריפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה