פוריות

כגפן פוריה: 6 סגולות ותפילה לזרע קודש בר קיימא, מול נרות החנוכייה

מחכים לזרע בר קיימא או מכירים זוגות כאלה? לפניכם כמה סגולות המסוגלות להיפקד בפרי בטן – בפרט לאור נרות החנוכייה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

1.סבו של החיד"א זצ"ל זיע"א, הזהיר להדר בנרות של חנוכה ולדקדק ביותר בדיני קיום המצווה, והבטיח כי המהדר בנרות חנוכה - זוכה לבנים תלמידי חכמים: והסגולה לבנים צדיקים, דווקא כשמהדר בשמן זית, ולכן צריך להיזהר בזה! (מחזיק ברכה, רס"ב ב').

2. מובא בשם ספר המידות המיוחס לר' נחמן מברסלב, כי 'על ידי נר חנוכה ונר שבת – הווין להין בנים תלמידי חכמים'.

3. טוב לחלק שמן לעניים יראי ה', לצורך קיום מצוות נר השבת, נר יום טוב ונרות חנוכה (ספר 'לשון חכמים' לרבנו יוסף חיים).

4. "מאוד מאוד הוא שעת הכושר, להתפלל איזהו בקשה הצריכה לו בשעת עשיית המצווה – כי אז שעת הרחמים וחסדים ומליצי יושר, יליצו טוב עבורו" (ספר 'יסוד יוסף').

5. אומר החיד"א כי לפני נרות החנוכה, טוב לבכות, והרבה. בכי כזה ששלהבות הנרות הופכות למטושטשות, ונראות כמו מדורה אחת גדולה.

6. הרבי מרוז'ין על הפסוק: "אלקים צבא-ות שׁוּב נָא! הַבֵּט מִשָּׁמַיִם וּרְאֵה, וּפְקֹד גֶּפֶן – זֹאת!", אומר כי פה טמונה סגולה גדולה להיפקד בזרע קודש בר קיימא. תאמר האישה לפני אור הנרות: "ריבונו של עולם. כמו שדולקים פה שמונה נרות, שאזכה למול את בני ביום השמיני. אני רוצה להיות גפן פוריה בירכתי ביתי".

 

תפילה לעורר זכות אבות, ולהיפקד בזרע קודש בר קיימא (מספר 'ליקוטי תפילות'):

"אבינו אב הרחמן, שמע תפילתנו ותאזין שוועתנו. שיהיו כל העקרות נפקדות לטובה חיש קל מהרה. ויולידו ברחמיך – בנים חיים וקיימים. ויתרבו עמך בני ישראל כחול הים אשר לא יימד ולא יספר, וכשם שגברו רחמיך על אבינו הראשון, אחד היה אברהם אבינו ואשתו שרה אימנו אשר זכרתם לטובה ותפקדם לעת זקנותם ונתת להם את יצחק והבטחת להרבות זרעו ככוכבי השמים – כן יהמו נא מעיך ורחמיך על כל עקרות עמך בית ישראל, אשר עיניהם תולות אליך לבד שתיתן להם זרע של קיימא לעבודתך וליראתך. רחם עליהם למענך ופוקדם לטובה ומלא משאלותם ברחמים, ותיעתר להם ותשמע תפילתם, ותיתן להם היריון חיש קל מהרה. ויזכו להוליד זרע של קיימא וישמחו אביהם ואמם בהם, ויזכו לגדלם לתורה ולחופה ולמעשים טובים – לאורך ימים ושנים טובים, אמן".

תגיות:סגולותפרי בטןתפילה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה