חדשות בארץ

מרגש: רחלי אטיאס, שכל משפחתה נהרגה, חוגגת בת מצווה

הוריה וששת אחיה ואחיותיה של רחלי אטיאס נהרגו בתאונה בכניסה לטבריה לפני ארבע וחצי שנים, ואתמול היא חגגה בת מצווה. "לא נשכח את ההורים והאחים לעולם"

רחל אטיאס (צילום: פלאש 90)רחל אטיאס (צילום: פלאש 90)
אא

עין לא נותרה יבשה באירוע בת המצווה שהתקיים אתמול (רביעי) לרחלי אטיאס – הניצולה היחידה מתאונת הדרכים המחרידה שהתרחשה לפני ארבע וחצי שנים, בכניסה לעיר טבריה.

את האסון המצמרר, דומה כי איש לא מסוגל לשכוח – היה זה כאשר משפחת אטיאס נסעה ברכבה אל היישוב בר יוחאי, לאחר שהשתתפה באירוע הכנסת ספר תורה במגדל העמק. אלא שבכניסה לטבריה, בשל כשל בבלמים, הידרדרה המכונית המשפחתית לתהום. ההורים  רפי ויהודית אטיאס וכן ששת ילדיהם נהרגו במקום. רק רחלי בת ה-7 התגלגלה מחוץ למכונית וכך ניצלה מהתופת. מאז האסון היא מתגוררת בבית דודיה בצפת.

אתמול, כאמור, התקיים אירוע בת המצווה המרגש של רחלי, וקרובי משפחה וידידים רבים הגיעו כדי לשמוח אתה ביומה הגדול. יצוין כי מאז האסון רחלי מוקפת בבני משפחה ומקבלת שפע של אהבה מכל הסובבים אותה.

לאחר האירוע, הרב שמעון אטיאס, סבה של רחלי המתגורר במגדל העמק, התבטא: "אני מאחל לרחלי שבעזרת ה' תעלה, תפרח, תצליח ותקים בית ומשפחה לתפארת. היא ילדה חכמה שמתבגרת מהר. ילדה שמבינה כמה שהחיים חזקים וטומנים בחובם תקוות לעתיד טוב".

לגבי בני המשפחה שנהרגו, הוא סיפר: "רחלי לא שוכחת לרגע את הוריה ואחיה היקרים שכבר אינם אתה ואתנו. יחד כולנו, רחלי וכל בני המשפחה – לא נשכח אותם לעולם".

תגיות:משפחת אטיאסתאונת דרכיםטבריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה