חדשות יהדות

נתן גושן נפרד מארוסתו בגלל השבת: "יש דברים שלא אקל בהם, לא משנה מה"

ימים קשים עברו על הזמר נתן גושן לאחרונה, לאחר שנפרד מארוסתו על רקע הפער הדתי שהתגלע ביניהם. היה זה אורח החיים של גושן אשר הביא לסיום הקשר, שאמור היה להסתיים בחתונה. "זו הייתה הפרידה הקשה מכולן, אבל יש דברים שלא אקל בהם - לא משנה מה", אומר הזמר

נתן גושן (צילום מסך יוטיוב)נתן גושן (צילום מסך יוטיוב)
אא

ימים קשים עברו על הזמר נתן גושן לאחרונה, לאחר שנפרד מארוסתו על רקע הפער הדתי שהתגלע ביניהם. היה זה אורח החיים של גושן, אשר הביא לסיום קשר שאמור היה להסתיים בחתונה.

"היא לא הכירה את עולם התשובה, אבל היה בה ניצוץ", מספר גושן בראיון שנעשה עמו ב'ידיעות אחרונות'. "דיברנו על הדת ולקחנו את זה למקום מדהים. אבל אז התחיל להיות לה קשה. היו מצוות 'עשה' ו'אל תעשה', וזה בא עם הרבה מחויבות".

ואז הם החליטו להיפרד. "היא עזבה בשישי בצהריים, ואחרי שהיא הלכה – שרתי 'שלום עליכם' ו'אשת חיל' לבד, ונקרע לי הלב. לא הצלחתי להסביר לעצמי מה קרה. הרי השבת היא הדבר הכי נפלא בעולם. אז איך נפרדתי הרגע מחברה שלי, בגלל השבת?".

אבל בסופו של דבר, "יש דברים שלא אקל בהם – לא משנה מה", הוא מוסיף.

אחד מאותם דברים הוא עניין הכשרות, למשל. בימים אלו נמצא גושן בקופנהגן, וגם שם מקפיד לדבוק בעקרונותיו – גם כשמדובר בפירות וירקות. "אני אוכל כשר ומקפיד על כך מאוד", הוא אומר.

הארוחות היחידות שגושן 'מתענג' עליהן בחו"ל הן באגטים מה'כושר פוד' ששוגרו אליו מבית הכנסת המקומי, ובגלל שאסור לחמם אוכל במיקרוגל או בתנור שאינם כשרים – הוא פשוט מחמם אותם בעזרת מייבש השיער שבחדר המלון בו הוא מתאכסן.

תגיות:נתן גושןשבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה