חדשות בארץ

הנצחה מרגשת לאחינועם ונבו גרינפלד ז"ל: חלוקת ממתקים בבתי חולים

ביוזמתה של ירדן מליחי, חברתה לכיתה של אחינועם גרינפלד ז"ל, יגיעו היום ילדים לבתי החולים ברחבי הארץ, ישמחו ילדים מאושפזים ויחלקו להם ממתקים

נבו גרינפלד ז"ל (צילום מתוך פייסבוק)נבו גרינפלד ז"ל (צילום מתוך פייסבוק)
אא

התאונה הקשה, שגבתה את חייהם של אחינועם ונבו גרינפלד ז"ל, אירעה בגיאורגיה לפני כשבועיים. הג'יפ של משפחת גרינפלד ממעלה מכמש התהפך, וגרם למותם של שניים מילדי המשפחה. שני הילדים הנוספים וההורים נפצעו בדרגות פציעה שונות, אך חייהם ניצלו בנס. 

היום, אסרו חג של חג הסוכות, תתקיים הנצחה מרגשת ביוזמתה של ירדן מליחי, חברתה לכיתה של אחינועם: ילדים מכל רחבי הארץ יגיעו הבוקר לבתי חולים ברחבי הארץ, ישמחו ילדים מאושפזים ויחלקו להם ממתקים.

על מיזם ההנצחה, המתקיים תחת הכותרת: "ממשיכים את החיוך של נבו ואחינועם", מספרת אמה של ירדן ל'ידיעות אחרונות': "כשסיפרתי לתאומות שלי, ירדן וקטיף, על התאונה, הן בכו כל הלילה. הן אמרו שחייבים שיזכרו משהו מאחינועם, שמשהו יישאר ממנה. ואז, בסביבות השעה שתיים בלילה, ירדן באה אליי ואמרה שהיא רוצה להקים עמותה לזכרה של אחינועם". 

האם ממשיכה: "ישבנו וחשבנו כמה ימים, ובסוף הבנו שננסה להמשיך את החיוך של אחינועם ונבו ונשמח ילדים. ביום ההלוויה קנינו ממתקים וכמה ימים אחר כך חילקנו אותם בבית חולים העמק.

"דניאל בעלי, שהוא רופא במקצועו, אמר שכדאי לקחת את היוזמה כמה צעדים קדימה, ומכאן נולד הרעיון לקרוא לכולם לקחת חלק ביוזמה הזו", המשיכה האם. בני המשפחה פרסמו פוסט בפייסבוק ובו קראו למשפחות נוספות להצטרף להנצחה: "הילדים בבית באסרו חג? מחפשים לעשות איתם משהו משמעותי?", שאלו, "באסרו חג סוכות נצא כולנו למבצע רחב היקף בכל בתי החולים בארץ. מה צריך לעשות? לבחור את בית החולים הקרוב לביתכם, לקנות ממתקים שילדים אוהבים, ליצור איתי קשר בפרטי או בתגובות – ואני שולחת לכם פתקאות להדפסה עם הלוגו 'ממשיכים את החיוך של אחינועם ונבו'. המטרה: לשמח כמה שיותר ילדים ולהעלות חיוכים על פניהם".

תגיות:תאונת דרכיםמשפחת גרינפלד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה