חדשות יהדות

"מודה לריבונו של עולם על הנס הגדול"

שוקי סט, שהתמוטט בסוף השבוע האחרון ואושפז במצב קשה, התעורר ושב להכרתו: "אני מודה לריבונו של עולם על הנס הגדול, ומבטיח להשתדל לא לאכזב אותו על ההזדמנות הנוספת שנתן לי"

שוקי סט (צילום: עצמי)שוקי סט (צילום: עצמי)
אא

שוקי סט בן ה-39, התמוטט בסוף השבוע שעבר במהלך מרתון התנ"ך ומצבו הוגדר קשה. במהלך השבת האחרונה ובימים שחלפו אחריה השתפר מאוד מצבו, והוא התעורר ושב להכרתו.

בפוסט שפרסם בפייסבוק, ביקש סט להודות לבורא העולם על הנס הגדול, וכך כתב: "עוד מוקדם לסכם, אך אף פעם לא מוקדם להודות. מספרים לי שעברתי ימים לא פשוטים, אך 'אין בעל הנס מכיר בניסו'. ואיך יכיר אם היה מחוסר הכרה?!

"אני לא איש של מילים וגם עכשיו, אין לי כל כך הרבה מילים לתאר את ההתרגשות, מהחיבוק הענק, ממעגלים כל כך רחבים, של כל כך הרבה אנשים, שפשוט דאגו, התפללו וייחלו לנס.

שוקי ממשיך וכותב: "כנראה, כשהקב"ה רואה ושומע תפילה זכה, של כל כך הרבה אנשים, הוא לא יכול ולא רוצה להתעלם. אין לי דרך אחרת להסביר את הנס הגדול שקרה לי!

"אני מודה לריבונו של עולם על הנס הגדול, ומבטיח להשתדל לא לאכזב אותו על ההזדמנות הנוספת שנתן לי".

שוקי ממשיך ומודה למשפחתו, למכריו ולכל המתפללים: "אני מודה למשפחתי הקרובה, שכמו תמיד לא מאכזבים ודואגים ומחבקים ללא גבול; מודה לתושבי פסגות, שלמרות שרק עברנו כבר דאגו והתגייסו כאילו היינו מוותיקי הישוב; מודה לחברים ממגרון שהיו ונשארו לנו כמשפחה שניה; מודה לאנשי הרפואה, שפשוט היו במקום הנכון ובזמן הנכון לאורך כל הדרך; מודה לחברים מכל המעגלים הידועים לי ושאינם ידועים לי, שפשוט לא הפסיקו להתעניין, להתפלל ולהציע עזרה. שיהיה חורף טוב לכולנו!"

תגיות:נסשוקי סט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה