הריון ולידה

נס בספרד: רופאה בת 62 ילדה תינוקת בריאה

נס כפול בספרד: כנגד כל הסיכויים, ד"ר לינה אלבארס בת ה-62 - הביאה השבוע לעולם תינוקת רכה, לאחר שעברה תהליך ממושך של טיפולי פוריות. בדרך דומה הביאה אלבראס לעולם ילד נוסף, כשהייתה בת 52

אא

למרות גילן המתקדם, ישנן נשים שלא מתייאשות מלנסות להביא ילד לעולם - כן, גם במחיר של לגדל אותו בגיל מבוגר מאוד. כזו היא ד"ר לינה אלבארס בת ה-62, שביום שלישי האחרון הביאה לעולם תינוקת בריאה, לאחר תהליך ממושך של טיפולי פוריות שעברה במשך שנים אחדות.  ד"ר אלבארס היא אם לשני בנים, שאחד מהם הובא אף הוא לעולם בעזרת טיפולי פוריות, ונולד לפני כעשור.

בעקבות לחץ דם גבוה ממנו סבלה במהלך ההריון, אושפזה ד"ר אלבארס ביחידה להריון בסיכון, והתחזיות הפסימיות של הרופאים - לא נתנו לה הרבה סיכויי הצלחה. אולם אלבארס לא הסכימה להישבר, וניסתה את מזלה שוב ושוב ושוב. "תמיד רציתי להיות אמא שוב, אבל רוב המומחים סירבו. רק לפני כמה שנים, פגשתי גינקולוג שהסכים לסייע לי, באם הבדיקות שאבצע יתגלו כתקינות".

ד"ר לינה אלבארס (צילום מסך יוטיוב/Ruptly tv)ד"ר לינה אלבארס (צילום מסך יוטיוב/Ruptly tv)

כיום, לאחר שהתהליך עבר בהצלחה, וד"ר אלבארס חובקת חיים חדשים בזרועותיה, היא אומרת: "אני מאושרת. זה התגמול שלי אחרי שנות סבל כה רבות, וזה נס. עברתי חיים מלאי דמעות, ובמשך שנים בכיתי בכל יום. למרות שסיכויי ההצלחה היו פחות משישה אחוזים, זכיתי בעובר שהושתל ברחמי, וכשהיא תהיה בת 30, אני אהיה בת 90. אהיה גם סבתא וגם אמא. מה יש?", אמרה ד"ר אלבארס.

בישראל, כ-40 אלף מחזורים של טיפולי פוריות מתבצעים מדי שנה, כאשר רבע מהם זוכים להסתיים בהריון, וכחמישית בלידה של תינוק חי.

תגיות:פוריותהריון ולידהנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה