חדשות בארץ

בתו של פרס: "אבא היה הראשון לקום לקידוש"

בהספד מרגש שנשאה צביה ולדן, בתו של שמעון פרס, היא סיפרה על אביה: "אבא היה הראשון לקום לקידוש, הוא שר זמירות שבת בלי לדלג על אף מילה"

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

צביה ולדן, בתו של שמעון פרס נפרדה הבוקר מאביה בהספד מרגש. "אני נפרדת היום משני אנשים", אמרה הבת, "מפרס שמעון, שימון או כבודו, כלומר – כבוד הנשיא, וממי שאמא קראה לו בוז'יק ואני אבא, סבא וסבא רבא. אני זוכרת אותו בשנה האחרונה בערבי שבת בביתנו כשהוא הראשון לקום לקידוש, מפענח את מילות השירים דרך העדשות העבות של משקפיו, לא מדלג על אף מילה, שר במלוא הגרון".

גם שני בניו הנוספים של פרס נשאו דברים. הבן יוני אמר בהספדו: "קצרה היריעה מלתאר פועלו למען עם ישראל – העם היהודי וכלל ישראל. אבא אהב מאוד את המשפחה ולא פחות – את המדינה ואת עם ישראל. הוא היה רגיש מאוד ואכפתי. בשנים האחרונות הייתה לו עדנה ותמיכה חוצת גבולות בארץ ובעולם. כל כך שמחתי לראותו מתמוגג מגלי האהבה אשר גרמו לו להגיע לשיא פריחת".

הבן חמי פרס נשא תודה למנהיגים שהגיעו מכל קצוות העולם: "אנו בטוחים שאילו אבא היה יכול הוא היה מנצל את ההזדמנות הזו כדי להזכיר לכולנו שתפקיד של מנהיגים היום הוא לשרת את עמם".

חמי המשיך ופנה לאביו: "קיימת את הבטחתך לסבך האהוב, עת נפרדת מעליו כנער בתחנת חייך הראשונה, בדרכך לארץ ישראל. לא שכחת להיות יהודי ואני מבטיח שגם אני לא אשכח. עוד בחייך הספקתי לומר לך שאני אוהב אותך, כפי שאשתי היקרה אמרה לי לעשות, אך לא שיערתי עד כמה עזה אהבתי אליך".  

תגיות:לוויהשמעון פרסצביה ולדן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה