מעניין

מדינת ישראל, אין לכם מספיק פושעים שנטפלתם אליי?

רפי פרלשטיין מכר בתמימות משקה אלכוהול לנער שהגיע לחנות, אלא שאז התברר שהוא היה נציג מהמשטרה שבא להפליל אותו, כעת הוא מתמודד עם כתב אישום

רפי פרלשטיין (צילום: מתוך הפייסבוק)רפי פרלשטיין (צילום: מתוך הפייסבוק)
אא

רפי פרלשטיין, צעיר חרדי, ביקש בסך הכל לשמש כמוכר בחנות מכולת בשעות הפנאי, אלא שעד מהרה מצא את עצמו מתמודד עם כתב אישום שהגישה נגדו פרקליטות המדינה, בנסיבות שנראות כמעט הזויות.

פרלשטיין מגולל את סיפורו: "לפני כמעט שנה עבדתי בשעות הפנאי תקופה של ארבעה חודשים בחנות מכולת קטנה בירושלים. יום אחד נכנס בחור עם זקן, דתי, שכל מי שהיה רואה אותו היה נותן לו 20+ , לרוע מזלי הוא היה בן 17 ושמונה חודשים. מדינת ישראל שלחה בחור כמעט בן 18, עם זקן (ברור למה) כדי שיכשיל אותי הקטן, אזרח צעיר וחסר ניסיון. הוא קנה בקבוק יין מרלו שעולה 19.90 שקלים.

כן, בקבוק יין זול עם 13% אלכוהול שנמצא כמעט בכל בית חרדי. לקנות בקבוק זול על ידי בחור שנראה חרדי והרבה מעבר לגילו, בקבוק בהכשר הבד"ץ ועוד ביום רביעי בצהרים (תחילת הקניות לשבת) למה שאני חשוב שמשהו שונה?"

אלא שעד מהרה מצא את עצמו פרלשטיין כשהוא מואשם על ידי הפרקליטות במכירת אלכוהול לקטין. "מיד שהחוקרת התחילה והראתה לי את הסרטון, אמרתי לה: כן, זה אני. אני מכרתי ואני מודה", הוא מספר, "השבתי בחיוב לכל שאלותיה".

כעת הוא תוהה בצער: "האם אין מקום להנחה לצעיר שמעולם לא פשע וזו עבירת שוגג ראשונה ועוד נגרמה על ידי המשטרה? זה לא שהלכתי ושגיתי, אלא המשטרה הפילה אותי בתחכום. אני הבעיה של המדינה הזאת? אין פה פושעים לטפל בהם?"

תגיות:משטרהכתב אישום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה