מוזיקה יהודית

סינגל חדש לשולי רנד – "בך בטחו אבותינו"

לקראת צאתו של האלבום "צמאה 3", שיכלול ביצועים מיוחדים לשירים המבוססים על פסוקים מתהילים ויבוצעו על ידי יונתן רזאל, אביתר בנאי, עמיר בניון, ישי ריבו, אריאל זילבר ועוד, משחררים מפיקיו סינגל ראשון בביצוע שולי רנד - "בך בטחו אבותינו"

אא

בך בטחו אבותינו - סינגל ראשון מתוך האלבום החדש – "צמאה 3".

מילים (תהלים כב, ה-ו): "בְּךָ בָּטְחוּ אֲבֹתֵינוּ, בָּטְחוּ וַתְּפַלְּטֵמוֹ: אֵלֶיךָ זָעֲקוּ וְנִמְלָטוּ, בְּךָ בָטְחוּ וְלֹא בוֹשׁוּ". את הניגון בחר שולי בעצמו מתוך חיבור אישי אליו, הוא הרגיש שהמילים ממש נוגעות בו.

אין זמן מתאים יותר משבוע לפני יום המלכת המלך, לניגון הזה. ניגון חב"די על המילים "בך בטחו אבותינו ותפלטימו, אליך זעקו ונמלטו בך בטחו ולא בושו". ניגון שהיה מושר בתדירות בהתוועדויות של הרבי מלובביץ' ושהאגדה מספרת שמקור הניגון הוא מרבי מאיר שפירא מלובלין.

"לשולי יש עומק אדיר, דברים שבעבר עשה בהצגה או בסרט, עכשיו הוא מצליח להעביר בארבע דקות של ניגון שחודר ללב ומפיל מחיצות", סיכם נאור כרמי, היוצר והמפיק של 'צמאה 3'.



לאחר שאלבומי המופת 'צמאה - אומנים שרים את ניגוני הרבי מלובביץ'' ו'צמאה 2 - אומנים שרים את ניגוני האדמו"ר הזקן', הגיעו לאלבומי פלטינה וממשיכים להימכר, בימים אלה נשלמות ההכנות על האלבום השלישי בסדרה - צמאה 3. גם אלבום זה כקודמיו, יוצא מבית היוצר של נאור כרמי המפיק המוזיקלי והמנצח על המלאכה, ויוקדש הפעם לניגוני חב"ד על פסוקים מתהילים.

באלבום החדש שיראה אור בקרוב צפויים ליטול חלק מיטב האמנים הישראלים: אביתר בנאי, יונתן רזאל, עמיר בניון, אריאל זילבר, ישי ריבו, חנן בן-ארי, ארז לב-ארי, אודי דוידי ואהרן רזאל.


מופע ההשקה הגדול של צמאה 3, ייערך במסגרת אירועי י"ט כסלו תשע"ז בבנייני האומה בירושלים.

תגיות:שולי רנדמווזיקה יהודית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה