חדשות בארץ

נתניהו: "אני מצטער אם דבריי הובנו שלא כהלכה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מבהיר הבוקר כי לא התכוון להשוות בין הורים שכולים להוריו של החייל אלאור אזריה

ביבי נתניהו (צילום: פלאש 90)ביבי נתניהו (צילום: פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) לסערה שחוללו דבריו. "אני מצטער אם דבריי לא הובנו היטב", כתב בעמוד הפייסבוק שלו.

הרקע לדברים הוא הדברים שאמר נתניהו אמש (מוצאי שבת), בראיון שהעניק לערוץ 2. במהלך הראיון, הזכיר נתניהו את שיחת הטלפון שערך לאביו של החייל אלאור אזריה. על השאלה האם שיחה זו לא חותרת תחת רשויות הבדיקה של צה"ל, השיב ראש הממשלה כי "התקשרתי להוריו של אלאור אזריה. התקשרתי להרבה הורים במצוקה על כך שבניהם נפלו או נעדרו או נפלו ונעדרו. וכאן יש מצוקה גדולה של אזרחי ישראל".

"אתה יודע מה אמרתי לו? מילה במילה – שים יהבך על צה"ל, על הרמטכ"ל, על המפקדים ועל החיילים שלנו ועל מערכת המשפט שלנו", אמר עוד נתניהו.

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, ניצל את דבריו של נתניהו ופתח במתקפה נגדו. בעמוד הפייסבוק שלו כתב ברק כי "מי שמשווה את אלאור אזריה לגיבורי ישראל וללוחמים נעדרים הוא אדם מבוהל ומבולבל שאיבד את שאריות שיפוטו, או שחלילה החליט לנסות ולרסק את עולם הערכים של צה"ל".

לאור הסערה, כתב הבוקר נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו כי לא התכוון לערוך השוואה בין הורים שכולים להוריו של אזריה. "אני מצטער אם דבריי הובנו שלא כהלכה. בשום אופן לא ביקשתי להשוות את סבלן של משפחות שכולות, סבל שאותו אני מכיר היטב, למצבם של הורים אחרים השרויים במצוקה. אין השוואה ולא יכול להיות השוואה", כתב ראש הממשלה.

תגיות:ביבי נתניהואלאור אזריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה