חדשות בעולם

נחשף: זו הסיבה שהציוצים המביכים של טראמפ מתפרסמים דווקא בשבת

דונאלד טראמפ, המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב, מצייץ בחשבון הטוויטר שלו ציוצים מקוממים דווקא בשבת. מדוע?

אא

דונאלד טראמפ, המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, הינו פעיל ברשתות החברתיות, ובעיקר ברשת הטוויטר. טראמפ מרבה לצייץ את דעתו ברשת, ובכך מגיע ישירות למאות מיליוני בני אדם ברחבי העולם.

לא מטע שערוריות החלו בעקבות כך שהמועמד צייץ בפומבי את דעותיו. על פי כתבה שהתפרסמה במגזין 'Highline' של 'האפינגטון פוסט', השערוריות המרכזיות של טראמפ נגרמו דווקא על ידי ציוצים שצייץ ביום השבת.

על פי הכתבה, טראמפ נוהג להתייעץ עם בתו שהתגיירה, יעל, ועם בעלה, לפני פרסום הציוצים. בימי השבת הוא אינו יכול להתייעץ עמם, ועל כן מצייץ על דעת עצמו ומעורר שערוריות.

על פי הערכה של מקורב למשפחת טראמפ, יעל מסננת את מסריו של אביה בימות החול. בשבת, כאשר היא איננה לצדו, הוא נגרר לבוטות ולפרובוקציות.

השערוריה האחרונה שהתחוללה באחד מהשבתות האחרונות, היא ציוצו חסר הטקט של טראמפ. הדבר אירע לאחר רציחת בת דודו של כוכב הכדורסל השחור דוויין ריד, ע"י שחור אחר. כתגובה,  צייץ טראמפ: "כמו שאמרתי: אפרו-אמריקאים יצביעו לטראמפ!".

כוונתו של טראמפ היתה שכאשר ייבחר, תהיה כמות מספקת של שוטרים בכל רחבי המדינה, ובכך יימנע הרצח הבא. עם זאת, הציוץ הוגדר על ידי רבים כ"ניצול ציני של טרגדיה לשם רווח פוליטי".

מספר שבתות קודם לכם, העלה טראמפ לחשבון הטוויטר שלו את תמונתה של הילרי קלינטון, יריבתו למירוץ. על תמונתה צייר כוכב בעל שישה קדקודים, וכתב:  "המועמדת המושחתת ביותר אי פעם". התמונה גרמה לגל של תגובות קשות, שגרמו לטראמפ למחוק את התמונה ולכתוב כי "הכוכב בא לסמל את כוכב השריף".

ציוץ מקומם נוסף של טראמפ אירע במהלך השבת הצמודה לחג השבועות. על הטבח הנורא באורלנדו כתב טראמפ: "אכן. צדקתי לגבי הטרור האיסלאמי". הגולשים הזדעזעו מכך שבמקום להביע השתתפות בצער וזעזוע מהאסון, הוא מנצל את המצב לקידומו, ומביע את דעתו באופן לחלוטין לא מעודן. 

תגיות:דונאלד טראמפטוויטר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה