חדשות בארץ

השר לשעבר יעלון: "המשיכו להתפלל לרפואת הרצל שאול. הוא חדור אמונה, אך מצבו קשה"

בפוסט מיוחד בעמוד הפייסבוק שלו, קורא השר יעלון לציבור להמשיך ולהתפלל להחלמתו של הרצל שאול. "מצבו של הרצל קשה, והוא נאבק במחלת הסרטן על חייו. לפני ימים אחדים ביקרתי אותו בבית החולים. גם ברגעיו הקשים הוא נותר אופטימי וחדור אמונה, מקרין עוצמה אנושית בלתי רגילה", כתב השר

הרצל שאול (צילום מסך יוטיוב)הרצל שאול (צילום מסך יוטיוב)
אא

שר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון, פרסם היום (ג') פוסט מרגש בעמוד הפייסבוק שלו, בו הוא קורא לציבור להמשיך ולהתפלל להחלמתו של הרצל שאול, שנאבק בימים אלו בסרטן המעי הדק ומאושפפז בבית החולים 'תל השומר'.

הקשר ההדוק בין השר יעלון לבין משפחת שאול – הרצל וזהבה, החל למעשה כשנפל אורון בנם הי"ד, לפני שנתיים. מאז מלווה השר את המשפחה, ואף מתאר אותה כמלח הארץ. "משפחה מיוחדת ואצילה היא משפחת שאול, ההורים הרצל וזהבה והאחים אבירם ואופק", כותב השר יעלון. "קשר חם וקרוב נוצר בינינו. בשנתיים האחרונות, לצדה של משפחת גולדין, הם נאבקים למען הבאתו של אורון לקבר ישראל, ועושים זאת באופן מעורר הערכה".

עוד הוסיף השר יעלון ותיאר את המחויבות האישית שהוא חש כלפי משפחת שאול כמו גם משפחת גולדין, וקרא לציבור להמשיך ולהתפלל להחלמתו של הרצל שאול. "מצבו של הרצל קשה, והוא נאבק במחלת הסרטן, נאבק על חייו", כתב. "לפני ימים אחדים ביקרתי את הרצל בבית החולים. גם ברגעיו הקשים הוא נותר אופטימי וחדור אמונה, מקרין עוצמה אנושית בלתי רגילה", תיאר השר והוסיף: "אני מבקש לחזק את משפחת שאול בימים לא פשוטים אלו, בהם הם מיטלטלים בין ביתם בפוריה עילית לבית החולים. אני מתפלל לשלומו של הרצל, ומאחל לו בריאות ואריכות ימים".

לכתבה המלאה ולאמירת פרקי תהילים לרפואתו של הרצל שאול

 

תגיות:אורון שאולסרטןנעדרתפילההרצל שאול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה