הריון ולידה

נס: התאומה ’חיבקה’ את אחותה החולה, ומצבה הבריאותי השתפר

התאומות קיירי ובריאל ג'קסון, נולדו כ-12 שבועות לפני זמנן, כשהן שוקלות 900 גרם כל אחת. סכנה ממשית השתקפה לחייה של קיירי, אך מגע 'פתאומי' של אחותה, הצליח לשנות את הכל

אא

ארה"ב: התאומות קיירי ובריאל ג'קסון, נולדו כ-12 שבועות לפני זמנן, כשהן שוקלות 900 גרם כל אחת. הליך ההתפתחות שלהן היה אטי מדי, והסיכויים לשרוד הלכו ופחתו מיום ליום – אולם באחד הימים, סכנה ממשית השתקפה לחייה של קיירי.

"הכל התחיל כשהיא נכנסה להתקף בכי וצרחות, שלא הבנו את המקור שלו. זה קרה כל כך בפתאומיות, והצרחות ממש סיכנו את חייה. היא הגיעה למצב שהיא הופכת לכחולה ומאבדת את הנשימה, בכל פעם שזה קורה", משחזרת האחות גייל קספריאן. "הבדיקות שעשינו הראו כי בריאותה של קיירי הולכת ומידרדרת מיום ליום, עד שכבר חשבנו על הגרוע מכל".

אלא שדווקא באותם רגעי ייאוש קריטיים, שבהם חישבה גם גייל להישבר, רעיון 'קצת אחר' נצנץ פתאום במוחה: "קראתי הרבה מאמרים על כך שלאחים תאומים יש השפעה זה על זה כבר ברחם אמם, והחלטתי לעשות ניסוי קטן, לפני שאני מוותרת לגמרי על קיירי", משחזרת גייל. "לפני הניסוי, קיירי ובריאל שכבו באינקובטורים נפרדים, אז החלטתי להעביר את קיירי לצד אחותה, ולראות מה יקרה".

צעד זה של גייל היווה ניגוד גמור למדיניות בית החולים, אך לדידה היה שווה להסתכן ולפעול הפוך מההוראות, רק כדי להיות עדה למחזה שנגלה לעיניה דקות ספורות לאחר מכן: בריאל הניחה את זרועה על גב אחותה קיירי, שלא הפסיקה לבכות ולצרוח. "באותו רגע, הבכי פשוט נפסק, וקיירי נרגעה. זה ממש לא יאומן", משחזרת גייל. "מאז שהן נמצאות באותו אינקובטור, מצבה של קיירי השתפר פלאים. היא התחילה לעלות במשקל, ותוך זמן קצר השיגה את אחותה בקצב התפתחות זהה".

תגיות:לידהתינוקותנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה