סמארטפונים ואינטרנט

שוב זה קורה: שני פצועים בינוני במצוד אחר פוקימון

נערה בת 15 וגבר בן 35 שיחקו "פוקימון גו" בשני מקרים שונים, ונפצעו באורח בינוני

  • כ"ב תמוז התשע"ו
אא

נערה בת 15 וגבר בן 35 נפצעו באורח בינוני בשני מקרים שונים של מרדף אחר "פוקימון".

המקרה אירע אמש (רביעי), כאשר נערה 15 וחצי מכרמיאל יצאה עם אחיה לתפוס "פוקימון", נפלה מאופניה ונפצעה. הנערה הובהלה לבית החולים "לגליל" שבנהריה, היא מאושפזת בטיפול נמרץ ילדים ומצבה בינוני ויציב, כשהיא סובלת משבר קווי בגולגולת ומדימום במוח.

ד"ר זאב סוניס, מנהל טיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי אמר כי קיימת עליה משמעותית במספר הנפגעים בקרב ילדים ובני נוער שמשחקים ב"פוקימון גו".

"לצערי בקיץ הזה אנו רואים עלייה במספר הפגיעות בקרב ילדים ובני נוער ברחבי הארץ משני תחומים עיקריים. נפילות מאופניים חשמליים ומרדף אחרי פוקימון. לצערי רבים מההורים אינם מודעים למשחק החדש וגם לסכות הרכיבה ללא מיגון על אופניים חשמליים ורגילים כאחד. הפוקימון הפך טרנד שמטשטש בעיקר בקרב צעירים סכנות כמו כבישים, בורות בדרך, מאגרי מים ועוד. יש צורך להעלות את הנושא למודעות כדי למנוע את האסון הבא", הוסיף.

במקרה נוסף של מרדף אחר פוקימון, נפצע היום (חמישי) גבר בן 35 באורח בינוני בראשון לציון. הוא התנגש בדלת זכוכית שהתנפצה ופגעה ברגלו. הוא פונה על ידי חובשים ופאראמדיקים של מד"א לבית החולים "אסף הרופא".

חובשת רפואת חירום במד"א נטלי אבידוב שטיפלה בפצוע סיפרה "כשהגענו לבניין ראינו בסמוך לדלת זכוכיות מנופצת גבר כבן 35 שוכב כשהוא סובל מפציעה מדממת ברגל, הוא סיפר לנו שבזמן משחק בפוקימון-גו הוא רדף אחרי פוקימון, לא הבחין בדלת והתנגש בה".

זו אינה הפעם הראשונה שבני נוער מסכנים את חייהם במצוד אחר פוקימונים. לפני מספר ימים נער כבן 17 וחצי התמוטט ואיבד את הכרתו במהלך ניסיון לתפוס פוקימון ימי, בחוף הלידו שבאשדוד. בהשגחה פרטית, אחיו, שהבחין במצב, מיהר למשות אותו מהים.

תגיות:סמארטפוניםסכנהפוקימון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה