הריון ולידה

מדהים: בת 20 ילדה שלושה זוגות תאומים, בתוך שנתיים וקצת

גם בחלומות הכי 'ורודים' שלה, לא דמיינה דנישה ל. קאוץ', בת ה-20 מקנזס שבארה"ב, שבתוך שנתיים וקצת עתידה קערת חייה להתהפך על פיה, לפחות ב-180 מעלות. מדוע? ובכן, בכל שלושת הלידות שהיו לה במהלך הזמן הזה, הביאה קאוץ' לעולם זוג תאומים – בצורה טבעית, וללא התערבות של טיפולי פוריות

אא

גם בחלומות הכי 'ורודים' שלה, לא דמיינה דנישה ל. קאוץ', בת ה-20 מקנזס שבארה"ב, שבתוך שנתיים וקצת עתידה קערת חייה להתהפך על פיה, לפחות ב-180 מעלות. מדוע? ובכן, בכל שלושת הלידות שהיו לה במהלך הזמן הזה, הביאה קאוץ' לעולם זוג תאומים – בצורה טבעית, וללא התערבות של טיפולי פוריות. רק כדי לסבר את האוזן, ההסתברות שדבר כזה יקרה עומדת על מקרה אחד ל-88 אלף.

זמן קצר אחר לידתו מת אחד התאומים כתוצאה מסיבוכים בשליה, והותיר את דנישה שבורה – זאת למרות שחמשת האחרים הצליחו לשרוד, כנגד כל הסיכויים. "בכל שלב שהוא, אובדן ילד הוא דבר כואב", אמרה האם בראיון שנעשה עמה ברשת BBC. "זה הורג אותך נפשית, כי גם לו יש לב, והוא אדם לכל דבר. זו הייתה תקופה מאוד קשה, וכל מה שיכולתי לעשות היה להתפלל".

כיום, התאומים של דנישה וג'פרי הם בגילאי שנתיים, שנה ושבועות ספורים בלבד. ואיך התמודדו בני הזוג עם הקושי הכלכלי שבגידול חמישה ילדים, בגיל כה צעיר ומבלי שתהיה להם עבודה מסודרת ומכניסה? "זו הסיבה שהחלטנו לבקש את עזרת הציבור, והתחלנו בפרויקט גיוס כספים", אומרים השניים. "נהיה אסירי תודה על כל סכום שיתקבל". (בתמונה: זוג אחד משלושת זוגות התאומים של דנישה קאוץ'. צילום: הפייסבוק של דנישה קאווץ')

תגיות:תינוקותתאומיםהריון ולידהנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה