בריאות ותזונה

10 עובדות על הצמח שהוכתר כ’יעיל פי 10,000 מכימותרפיה’

מחקר חדש שנעשה באחרונה, הצליח להוכיח כי הודות לרכיב פעיל וחזק במיוחד שבו - הג'ינג'ר יעיל בריפוי סרטן פי 10,000, מתרופות כימותרפיות מסוימות. לפניכם 10 עובדות המהוות את תמצית ממצאי המחקר

אא

1. מחקרים רבים שנעשו הצליחו להוכיח כי הכורכום, על סגולותיו הרפואיות, הוא המוביל בכל מה שקשור לריפוי סרטן בדרך טבעית. אולם המחקר האחרון בדק ומצא כי לג'ינג'ר כוחות חזקים בריפוי תאים סרטניים, באותה המידה בדיוק

2. במחקר, שבוצע על ידי חוקרים מאוניברסיטת ג'ורג'יה - נמצא כי רכיב פעיל ויעיל במיוחד בשם Shogaol-6 הוא זה שאחראי על התמורות המופלאות הללו.

3. שימוש יומיומי בתמצית ג'ינג'ר, הצליחה להפחית את רמת סרטן הערמונית אצל עכברים בכ-57%. כמו כן, הג'ינג'ר ייצר בגופם חומרים נוגדי חמצון, שתרמו רבות לשיפור איכות חייהם.

4. על פי נתונים שהתפרסמו במגזין PLoS, נמצא כי Shogaol-6 הוכח כיעיל פי כמה וכמה יותר מאשר תרופות כימותרפיות מסוימות, הניתנות לחולי סרטן במטרה לחסל תאי גזע. הג'ינג'ר הוכח כיעיל אף בלוחמה נגד תאי הגזע של סרטן השד – מה שימנע מתאי 'בת' להתפתח ולהתרבות.

5. אז מדוע הג'ינג'ר מצליח היכן שתרופות קונבנציונאליות מסוימות נכשלות? התשובה פשוטה. במרוצת השנים וככל שהגוף ספג יותר ויותר תרופות כימיות, תאי הגזע פיתחו עמידות בפני טיפול כימותרפי קונבנציונאלי, וכיום הם לא רק מסוגלים לחדש את עצמם, אלא אף לייצר 'תולדות' חדשות המכונים 'תאי בן' או 'תאי בת'.

6. Shogaol-6 נמצא כיעיל בחיסול סופי של תאי הגזע, מבלי שיוכלו לחדש עצמם ולחזור בצורה חריפה אף יותר.

7. הרכיב פעיל בין אם הג'ינג'ר נאכל מבושל ובין אם בצורתו הטבעית.

8. Shogaol-6 מאופיין בסלקטיביות ו'יודע' לזהות את התאים הסרטניים ולחסל רק אותם, מבלי להרע לתאים הבריאים. 

9. Shogaol-6 נלחם אף בתופעה של היווצרות גושים – תופעה ידועה בקרב חולות, הלוקות בסרטן השד.

10. השוואה שנעשתה בין תרופה כימותרפית בשם 'טקסול' לבין Shogaol-6 – הניבה תוצאות מופלאות במיוחד לטובת הג'ינג'ר. גם כאשר הוגדל ריכוז התרופה, עדיין נמצא כי Shogaol-6 יעיל פי 10,000 מאשר הטקסול, במיגור תאים סרטניים מחד, ושמירה על תאים בריאים מאידך.

תגיות:בריאותסרטןניסויג'ינג'רכימותרפיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה